مسافران در فرودگاه های آمریکا سالانه یک میلیون دلار گم می کنند!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، آیا احساس یافتن اسکناس گمشده در خیابان را تجربه کرده اید. حال تصور کنید که اداره امنیت حمل و نقل آمریکا پس از جمع آوری تقریباً یک میلیون دلار در طی آخرین سال مالی، چه حسی باید داشته باشد.

مسافران در فرودگاه های آمریکا سالانه یک میلیون دلار گم می کنند!

بهترین عینک آفتابی - این رقم که همانند برنده شدن یک لاتاری واقعی است، شامل ارز داخلی و خارجی، در قالب اسکناس های کاغذی و سکه است که در ایستگاه های بازرسی فرودگاه در سراسر ایالات متحده به جا مانده است.

تقریباً 900000 دلار از آنها به دلار آمریکا بوده است. از این مقدار، تقریبا 100،000 دلار در فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک جمع آوری شده است. فرودگاه های سانفرانسیسکو، میامی، لاس وگاس و دالاس-فورت ورث بالاترین مقادیر بعدی را جمع آوری کردند که همگی بین 40 تا 53 هزار دلار بوده است.

هر ساله، اداره امنیت حمل و نقل آمریکا موظف است گزارش کند که چه مقدار پول جمع آوری کرده و سپس می تواند برای هزینه های سازمان خود از آنها استفاده کند.

طبق گزارش سال مالی 2020 به کنگره آمریکا، دولت آمریکا بیش از 3.5 میلیون دلار برای سال 2019 هزینه کرده است و حالا این سازمان مبلغ یک میلیون دلار اضافی برای خرج کردن دارد.

منبع : matador network

منبع: چمدان

به "مسافران در فرودگاه های آمریکا سالانه یک میلیون دلار گم می کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران در فرودگاه های آمریکا سالانه یک میلیون دلار گم می کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید