بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می نماید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران: استانداردهای درمانی در خدمات ناباروری اولویت بیمه سلامت است. بیمه سلامت تا خاتمه امسال تمام هزینه ها را پرداخت می نماید و زوجین می توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام نمایند.

بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می نماید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: ارائه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه 1400 پیش بینی شده و برای امسال 700 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات ناباروری در نظر گرفته شد.

وی اضافه نمود: از دو ماه پیش تا به امروز بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارایه دهنده خدمت در مورد درمان زوجین نابارور قرارداد تازه منعقد نموده یا قرار دادهای گذشته مجدد تمدید شده است، لذا درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت در سال پرداخت می گردد، توضیح داد: بیمه سلامت تا سرانجام امسال تمام هزینه ها را پرداخت می نماید و زوجین می توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام نمایند.

ناصحی تاکید نمود: اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت گرفته و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از تمام ظرفیت خود برای ارایه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می نماید.

بنابراعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، وی در سرانجام، گفت: بر اساس آمار 4.5 میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می نمایند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می نمایند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استانداردهای تعریف شده خدمات را ارایه می دهند.

منبع: رکنا

به "بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید