خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات در ایام شیوع ویروس کرونا
به گزارش بهترین عینک آفتابی، سید مجید صدری ضمن انتشار پستی در اینستاگرام خود، خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات را در ایام شیوع ویروس کرونا عنوان نمود.
به گزارش خبرنگار ، به دنبال شیوع کرونا در تهران و سایر شهرها، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از این ویروس منتشر کرد.
سید مجید صدری در اینستاگرام نوشت:
موضوع مهمی که در روز های اخیر، بطور جدی زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده، مبارزه با ویروس کرونا است و هر یک از ما سهم بسزایی برای پیشگیری و مقابله با آن داریم.
ما هم در شرکت مخابرات در قدم اول با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی تصمیم گرفتیم برای کاهش خطرات احتمالی ابتلا به این ویروس، با اجرای طرحی اضطراری، تا همه همکاران دچار بیماری های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد در ستاد و مناطق تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت های شرکت را بصورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام دهند.
علاوه بر این به همه مشترکان محترم شرکت مخابرات اطلاع رسانی شد که برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود از خدمات غیرحضوری شرکت از جمله سامانه 2000، کد دستوری# 2020* و همچنین سامانه مخابرات من در پورتال شرکت مخابرات استفاده نمایند.
همچنین به مراکز پرتردد شرکت مخابرات همچون دفاتر امور مشتریان در سراسر کشور تاکید شد تا تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن محیط بطور پیوسته و استفاده از اقلام بهداشتی ضروری انجام گردد تا بتوانیم جدی تر با رعایت سلامت کارکنان و مشترکان به امور روزمره بپردازیم.
مبارزه و پیشگیری از هر بحرانی همت، همکاری و اراده جمعی را می طلبد و ان شالله با آرامش و رعایت همه نکات لازم شاهد ریشه کنی این بیماری در آینده نزدیک هستیم. ان شاءلله
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان