روایت دلبستگی ها و وابستگی ها را در کتاب با چشمانی باز بخوانید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، با چشمانی باز جدیدترین اثری که انتشارات آستان قدس رضوی با محتوایی مرتبط با به چالش کشاندن رابطه های موازی و درون مایه رضوی منتشر کرد.

روایت دلبستگی ها و وابستگی ها را در کتاب با چشمانی باز بخوانید

به گزارش گروه استان های بهترین عینک آفتابی از مشهد، کتاب با چشمانی باز؛ داستان دلبر، به قلم سید محمد سادات اخوی در 260 صفحه قطع رقعی در هزار نسخه به وسیله به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شده است.

دغدغه اصلی رمان با چشمانی باز به چالش کشاندن رابطه های موازی و نقش فضای مجازی در تسهیل آلودگی روحی و کمرنگ کردن اصالت هاست و سادات اخوی در این کتاب مجموعه ای از خاطرات و تجربیاتی را که در جریان زیارت حرم مطهر رضوی در طول زندگی خود دیده یا از دیگران شنیده، را نوشته است و سعی نموده به انواع محرومیت های فارغ از موضوع فقر اقتصادی بپردازد. محرومیت هایی مانند محرومیت در وجدان، مسائل روحی و عاطفی، انصاف، عطوفت و وفاداری.

بیشتر بخوانید

این اثر یک رمان امروزی است و در آن شخصیت اصلی داستان و همراهش در عین تضاد سختی که در راه پیش می آید به عزم گره گشایی از کار و دل، همزمان با شیوع ویروس کرونا از تهران، راهی مشهد الرضا (ع) می گردد، در طول جهت یکی از دوستانش نیز با او همراه می گردد، در جریان این سفر، حوادثی رخ می دهد که به حضرت رضا (ع) پیوند می خورد.

با چشمانی باز، مجموعه ای از دلبستگی ها و وابستگی ها است که افراد به نوعی در زندگی خود به آن گرفتار می شوند؛ صفحات پایانی رمان در مشهد و پیرامون حرم امام رضا (ع) اتفاق می افتد و آدم های جدیدی به قصه وارد می شوند و دیداری که سر نمی گیرد و چشمانی که باز می گردد.

سید محمد سادات اخوی مؤلف 80 عنوان کتاب در حوزه های شعر، داستان، نثر ادبی، پژوهش های ادبی و مذهبی، شعر، نثر طنز و ... است. با چشمانی باز چهارمین همکاری سادات اخوی پس از انتشار مجموعه 8 جلدی آهوانه ها، کتاب گوشه ششم عاشقی و کتاب علی بیدار است با انتشارات به نشر است.

/ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روایت دلبستگی ها و وابستگی ها را در کتاب با چشمانی باز بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دلبستگی ها و وابستگی ها را در کتاب با چشمانی باز بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید