رونقِ بخشِ دیجیتال نمایشگاه کتاب به ناشران شهرستانی یاری می نماید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، امیر دانا، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان، گفت: به پشتوانه سال ها تجربه و فعالیت در حوزه علم و دانش و باهدف توسعه علم و بالا بردن آگاهی جامعه، انتشارات ویراست از سال 99 به صورت رسمی شروع به کارکرد.

رونقِ بخشِ دیجیتال نمایشگاه کتاب به ناشران شهرستانی یاری می نماید

وی اضافه نمود: انتشارات ویراست می کوشد تا با جذب مؤلفین، مترجمین، پژوهشگران متخصص و زبده امکان فراوری محتوایی درخور مخاطبین خود فراهم کند. در این راستـا و بـه منظور دستیـابی به اهدافی والا، تمـامی توان خود را به کـار گرفته ایم تـا با یاری نیروهـای متخصص و مـاهر، محصولاتی فراوری کنیم کـه ازنظر علمی غنی بـوده و نیـاز جـامعـه علمی کشور را بـرطرف سازد؛ و این امر تنها بـا کوشش بی وقفـه و خستگی ناپذیر واحدهای مختلف گروه انتشاراتی، میسر می گردد.

دانا ادامه داد: تیم متخصص و کارآزموده واحد فراوری انتشارات ویراست در کوشش است تا با بهره گیری از آخرین متد و دستاوردهای روز، کتاب را به برترین و آراسته ترین شکل به مخاطب عرضه کند و این مهم را وظیفه خود می داند که شأن و منزلت مخاطب خود در زیبایی شناسی محصول را ارج نهاده و برای تأمین آن از چیزی فروگذاری نکند.

مدیر ویراست گفت: ما باور داریم که معجزه خواندن و فهمیدن همه را به هم نزدیک تر و زندگی را پرمعناتر می نماید و به درک ما از دنیا، مفهوم دیگری می دهد.

امیر دانا سپس اضافه نمود: تا به امروز 418 عنوان کتاب را منتشر کرده ایم که از این تعداد 168 عنوان را در سال گذشته و 24 عنوان را از ابتدای امسال منتشر و روانه بازار نشر کرده ایم.

وی در آستانه نمایشگاه کتاب 1402، اظهار کرد: حقیقت امر بنا به مسائلی همانند به علت بُعد مسافت و هزینه بالا در نمایشگاه بین المللی تهران تابه حال شرکت نداشتیم. بعلاوه معتقدم با این شرایط دستکم انتشارات کوچک شهرستانی، توانایی رقابت با انتشارات بزرگ تهرانی را ندارند.

مدیر انتشارات ویراست ادامه داد: اضافه شدن بخش دیجیتال در نمایشگاه جزو یکی از برترین روش هایی هست که به ارتقای سطح نمایشگاه یاری می نماید و برای ناشران شهرستانی فرصتی مناسب برای رقابت و فروش کتب خود پدید می آورد.

وی در خاتمه گفت: مسلماً بزرگ ترین دغدغه حال حاضر تمام ناشران، هزینه بالای مواد مصرفی و چاپ هست که باعث شده به باور من فروش کتب تا حدود هفتاد درصد کمتر گردد اما به نظرم با حمایت ها از سوی مسئولان و هم افزایی جامعه چاپ و نشر بتوانیم برای آینده به این صنعت یاری شایانی کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونقِ بخشِ دیجیتال نمایشگاه کتاب به ناشران شهرستانی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونقِ بخشِ دیجیتال نمایشگاه کتاب به ناشران شهرستانی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید