سپهرزاد:تهران باشگاهی به بزرگی پلیمر در دوومیدانی ندارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران/لرستان رکورددار دهگانه ایران و مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: خیلی ارزشمند است که چنین باشگاهی در خرم آباد ایجاد شده و در دوومیدانی فعالیت می کند.

سپهرزاد:تهران باشگاهی به بزرگی پلیمر در دوومیدانی ندارد

هادی سپهرزاد در گفت وگو با بهترین عینک آفتابی، با اظهار رضایت از سطح مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور، شرح داد: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم بود و بیماری که در کل دنیا وجود دارد به نظرم امسال لیگ دوومیدانی خیلی از سال های گذشته بهتر برگزار گشت.

وی ادامه داد: از لحاظ شرایط مالی، کیفیت مسابقات، نحوه برگزاری و حتی عملکرد ورزشکاران، امسال شرایط بهتری را شاهد بودیم.

سپهرزاد افزود: امیدواریم پس از انتخاب رئیس فدراسیون، این شرایط از الان هم بهتر شود و تیم هایی مثل پلیمر در لیگ حضور پیدا کنند و بتوانند به جامعه دوومیدانی که قشر خاصی هستند، کمک کنند تا چرخ این رشته بهتر و محکم تر بچرخد.

مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مورد نایب قهرمانی این تیم بیان نمود: تمام سعی و تلاشمان را کردیم که باشگاه پلیمر به موفقیتی که درخور خودش باشد دست پیدا کند و امیدواریم فعالیت های این باشگاه در دوومیدانی تداوم پیدا کند چراکه برای کشور و لرستان خوب است.

وی افزود: در دو سال اخیر دوومیدانی لرستان با وجود باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد دوباره رونق گرفته و حتی می شود گفت که زنده شده است. آدم های بزرگی در دوومیدانی این استان از قدیم الایام حضور داشته اند و الان با حضور دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و آقای سپهوند در راس هیئت دوومیدانی لرستان اتفاق خیلی خوبی افتاده است.

سپهرزاد با بیان اینکه تهران که کلانشهر است باشگاهی به بزرگی پلیمر و سپاهان در دوومیدانی ندارد، تاکید کرد: این خیلی ارزشمند است که چنین باشگاهی در خرم آباد ایجاد شده و در دوومیدانی فعالیت می کند.

رکورددار دهگانه ایران گفت: در این مسابقات جوان هایی را دیدم که امیدوارم در آینده پرچم دار رشته مادر ایران شوند اما باید این را بدانیم دوومیدانی رشته ای است که در درازمدت جواب می دهد و باید سه چهار سال از آنان حمایت کنیم که آن نتیجه مطلوب حاصل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سپهرزاد:تهران باشگاهی به بزرگی پلیمر در دوومیدانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهرزاد:تهران باشگاهی به بزرگی پلیمر در دوومیدانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید