مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 10T فاش شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بر اساس شایعات متعدد، شرکت وان پلاس روی توسعه گوشی های هوشمند زیادی کار می نماید اما متحمل ترین آن گوشی هوشمند وان پلاس 10T است که ظاهراً قرار است به زودی از آن رونمایی گردد. بعلاوه طبق شنیده ها، این گوشی هوشمند احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود. تا به امروز افشاگری های زیادی در خصوص این گوشی هوشمند اجرا شده که به لطف آن ها به بعضی از مشخصات کلیدی وان پلاس 10T دسترسی پیدا کردیم، اما این شرکت هنوز هیچ یک از این مشخصات را تأیید نکرده است. به همین دلیل، گوشی هوشمند نو وان پلاس برای ساعاتی در وب سایت آمازون انگلستان ظاهر شده که در نتیجه می توانیم به قیمت و بعضی جزییات سخت افزاری آن بپردازیم.

مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 10T فاش شد

شرکت وان پلاس از شروع سال 2022 تا به امروز از گوشی های هوشمند بسیاری نظیر وان پلاس 10 پرو، وان پلاس 10R، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن، نورد 2T، نورد CE 2 و نورد CE 2 لایت رونمایی نموده که نشان می دهد خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند بیش از پیش آماده نموده است. این شرکت بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریباً دو فصل کامل از سال 2022 را سپری نموده ایم، تا فصل پاییز از 8 گوشی تازه رونمایی کند که یکی از آن ها گوشی هوشمند وان پلاس 10T خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش شده از وب سایت آمازون، وان پلاس 10T با پردازنده تازه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همانطور که از نامش پیداست، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. باید خاطر نشان کنیم که این چیپست تازه به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد. در مجموع می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

در کنار این تراشه تازه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد، اما انتظار داریم گزینه های پیکربندی بیشتری نیز در روز عرضه این گوشی در اختیار کاربران قرار بگیرد. بعلاوه نمایشگر این گوشی هوشمند از جنس LTPS AMOLED خواهد بود که از رزولوشن FHD+ پشتیبانی می نماید. سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند پرچم دار در نظر گرفته شده است.

در خصوص قیمت این گوشی هوشمند باید بگوییم که طبق فهرست آمازون نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 799 یورو قیمت دارد، اما از آن جایی که اطلاعات و قیمت این گوشی از روی وب سایت آمازون پاک شده، شاید خیلی نتوانیم به این شایعات اطمینان کنیم. رندرهایی که اخیراً به وسیله وب سایت Onsitego منتشر شده، نشان می دهد که وان پلاس 10T روی پنل جلویی مجهز به حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی است.

در سمت چپ بدنه این گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست آن نیز دکمه پاور دیده می گردد. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند هم نیز فاقد سوییچ هشدار وان پلاس است. روی قاب پشتی وان پلاس 10 یک ماژول دوربین بسیار بزرگ تعبیه شده که تقریبا یک سوم قاب پشتی را اشغال می نماید. این ماژول دوربین مربعی شکل، مجهز به سه دوربین و یک فلش LED است.

شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تازه از شارژری با سرعت شارژ 150 واتی پشتیبانی می نماید. شارژری که گفته می گردد می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت تنها 12 دقیقه به صورت کامل از صفر تا صد شارژ کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 12 اشاره نمود.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 10T فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 10T فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید