نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای

به گزارش بهترین عینک آفتابی، نمایشگاه بین المللی خودرو در شانگهای به عنوان یکی از بزرگ ترین بازار های خودرو در دنیا رسما کار خود را شروع کرد.

نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در نمایشگاه سال جاری، بعضی از خودروسازان برای جذب مشتریان دست به ابتکار های جالبی از جمله نصب سیستم های کارائوکی، ماساژور و بازی های سه بعدی رایانه ای زده اند.

نمایشگاه شانگهای از لحاظ وسعت و تعداد شرکت هایی که نماینده به چین اعزام نموده اند، در جایگاه اول قراردارد. این اولین نمایشگاه شانگهای است که پس از محدودیت های ناشی از کووید19 در چین برگزار می گردد.

یکی از خودرو هایی که در شانگهای جلب توجه نموده، خودرو زیکر چینی است؛ خودرویی برقی که متعلق به گروه هلدینگ ژجیانگ جیلی است.

این شرکت خودرویی طراحی نموده که تمام صندلی های آن کارایی یک ماساژور قوی را دارند.

در این نمایشگاه، بسیاری از خودروسازان و برند های چینی حاضر، در صفحه های نمایشی که در مقابل مسافران تعبیه شده امکان کارائوکی و یا همان بازخوانی ترانه ها را برای مسافران فراهم نموده اند.

اما پلستر که یک خودرو برقی و محصول مشترک شرکت ولوو سوئد و جیلی چین است، دوربین هایی روی سقف دارد، که موقعیت 360 درجه راننده را به او اطلاع می دهد. این خودرو سال آینده به فراوری انبوه می رسد.

شانگهای میزبان بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو است که پس از سه سال توقف به علت کووید و کمبود فراوری ریزتراشه ها پایان برگزار می گردد.

این نمایشگاه از 19 تا28 آوریل در مساحت 360 هزارمترمربعی و در 12 سالن، جدیدترین دستاورد های مهندسان و طراحان خودرو را عرضه می نماید.

منبع: فرارو

به "نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید