آخرین گردهمایی همکاران خبرنگاران در سال 93

به گزارش بهترین عینک آفتابی، چهارمین و آخرین گردهمایی لیدرهای خبرنگاران در روز سه شنبه، سی ام دی ماه از ساعت هجده الی بیست در سرای محله عباس آباد برگزار گردید.

آخرین گردهمایی همکاران خبرنگاران در سال 93

این گردهمایی با موضوع آنالیز فعالیت های اخیر شرکت، لیدرها و برنامه های آینده با حضور مدیریت و جمع محبت آمیز ای از راهنمایان و دست اندرکاران بهترین عینک آفتابی برگزار گردید. این جلسه به عنوان آخرین گردهمایی شرکت با همکاران در سال 93، فرصت مناسبی را برای ملاقات مجدد این دوستان و تبادل تجربیاتشان از سفر فراهم کرد.

در ابتدای گردهمایی دبیر جلسه، آقای محمدی ضمن خوش آمدگویی به معرفی موارد مورد بحث در جلسه پرداختند:

  1. ارائه گزارش از شرایط عملکرد کمیته آموزش
  2. آنالیز تورهای نوروزی
  3. آنالیز فعالیت های بهترین عینک آفتابی طی سه ماه اخیر
  4. معرفی کتاب مرجع تورلیدرهای بهترین عینک آفتابی
  5. معرفی نظام پیشنهادات بهترین عینک آفتابی

در بخش کمیته آموزش؛ آقای محسنی، مدیر عملیات اجرایی سازمان در مورد نتایج مثبت ساختار سفرهای آموزشی، محتوای کلاس ها و جلسات تبادل تجربه برای لیدرها توضیحاتی ارائه دادند. با نزدیک شدن به سرانجام سال و آغاز تورهای نوروزی نیز، مرور این تورها و توضیح شرایط آن ها نکته مهمی بود که به وسیله آقای هاشم زاده مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در بخش آنالیز های فعالیت های بهترین عینک آفتابی، مدیریت شرکت ضمن آنالیز آمارهای سازمان در مورد مقدار رشد تعداد همسفران تا آخر سال 93 مقدار رضایت همسفران را نیز مورد آنالیز قرار داد که نتایج آن خوشبختانه حاکی از افزایش رضایت مشتریان عزیز ماست. ایشان در مورد عملکرد لیدرها نیز نکات و تجربه های مهمی را با آن ها در میان گذاشتند که به بهبود عملکرد آن ها یاری به سزایی می نماید.

بهترین عینک آفتابی به منظور آموزش و افزایش سطح اطلاعات تور لیدرها در حال تهیه و گردآوری کتاب مرجعی است که توضیحات مرتبط به آن به وسیله آقای دارابی، ارائه شد. از آنجائیکه به تازگی نظام پیشنهادات بهترین عینک آفتابی به مرحله اجرا رسیده است این موضوع نیز مورد آنالیز نهاده شد.

در این جلسه با جمع آوری برگه های نظرسنجی و آنالیز آن ها در بخش تریبون آزاد به سؤالات لیدرها، به وسیله آقای محمدی پاسخ داده شد. لیدرها نیز با مطرح کردن نقدها و پیشنهاد هایی خواهان برطرف نواقص و بهبود جزئیات سفرها شدند.

این نشست حاشیه های جالبی نیز به همراه داشت، قطع میکروفون و صداهای عجیبی آن، مزاح و شوخی بعضی همکاران حال و هوای طنزگونه ای را به مراسم داده بود که در نوع خود برای دوستان خاطره جالبی شد.

مدیریت بهترین عینک آفتابی ضمن تشکر از کوشش های تمامی همکاران سازمان، از همکاران قدیمی؛ آقایان عماد نعمت اللهی و محسن فاتحی که مدت ها این موسسه را همراهی کردند، با ارائه لوح تقدیرنامه قدردانی کردند.

بعلاوه با تقدیم هدیه کوچکی از دوستان زیر تشکر و قدردانی به عمل آمد:

  1. آقای مجتبی حمزه به عنوان لیدر برتر در زمینه رفتار و روابط اجتماعی
  2. آقای میثم امامی به عنوان لیدر برتر در زمینه اطلاعات علمی و عمومی

و سه تن از لیدرهای برتر بهترین عینک آفتابی طی سه ماه اخیر:

  1. آقای هومن شاهواری بابت انگیزه بالا و پیشرفت مثبتشان
  2. آقای محمد تقوی بابت پیگیری ها و حضور مستمرشان در تمامی دوره های آموزشی بهترین عینک آفتابی
  3. خانم بهاره زارع بابت مسئولیت پذیری شغلی، تعهد بالا و پیگیری امور محیط زیستی

درنهایت با آرزوی سالی پر از موفقیت، با اعلام زمان مراسم شام لیدرهای بهترین عینک آفتابی (بیست اسفندماه) پس از پذیرایی از این عزیزان سرانجام جلسه اعلام شد.

عکاس: سینا نصیری افشار

نوبهار است، در آن کوش که خوش دل باشی

تهیه و تدوین: تحریریه بهترین عینک آفتابی

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "آخرین گردهمایی همکاران خبرنگاران در سال 93" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین گردهمایی همکاران خبرنگاران در سال 93"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید