آمادگی استان فارس برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش بهترین عینک آفتابی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، آمادگی استان فارس برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری اعلام شد.

آمادگی استان فارس برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری

سید مؤید محسن نژاد پیرامون برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی در شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی داشته های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش های خصوصی گردشگری است.

او افزود: به منظور برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته جلسات هماهنگی نمایشگاه را با حضور پررنگ بخشهای خصوصی از هم اکنون شروع نموده ایم و با فرصت به جامانده تا نمایشگاه که حدود پنج ماه است، مصمم به برگزاری نمایشگاه با شرایطی مطلوب تر از گذشته می باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: مشارکت بخشهای خصوصی در برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است و بدون استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی نتیجه مطلوبی بدست نمی آید.

محسن نژاد گفت: در برگزاری نمایشگاه سعی بر آن است که تا فرصت در اختیار بخش خصوصی به عنوان مجری قرار گیرد و ما به عنوان دوست بیشتر نقش نظارتی و حمایتی را عهده دار شویم، چون بخش خصوصی می تواند به مراتب در رایزنی ها و مبادلات مالی بهتر عمل نمایند.

او افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز بدون شک از بخش خصوصی داخلی و خارجی دعوت می شود و شرکتهای هواپیمایی و ایرلاین ها، هتلها و سایر مرکز اقامتی، شرکتهای تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری انجمن ها و جوامع و تشکل های حرفه ای گردشگری و فعالان گردشگری در شاخه های مرتبط وابسته به صنعت و نیز فعال صنایع دستی حضور خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: نمایشگاه گردشگری بین المللی شیراز به عنوان یک رویداد مهم گردشگری ابعاد مختلف را در بر می گیرد که جنبه معرفی داشته های گردشگری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرهنگ سازی سفر، معرفی فرصتهای سفرهای داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری با فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت از اهداف و برنامه ها این نمایشگاه است.

منبع: همگردی

به "آمادگی استان فارس برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استان فارس برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید