احتمال رایگان شدن بلیط مترو برای دانش آموزان

به گزارش بهترین عینک آفتابی، جلال بهرامی در حاشیه برگزاری آیین افتتاح 8 واحد سیار معاینه فنی خودرو های سبک شهر تهران که صبح امروز در قالب شصت و پنجمین پویش امید و افتخار برگزار گردید، اظهار کرد: هفته گذشته نخستین جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور نمایندگان و دستگاه های مختلف در مجموعه شهرداری تهران برگزار گردید و قرار است طی هفته آینده و بر اساس پیشنهادی که اعلام شده دستگاه ها و سازمان ها نظرات خود را در جلسه مطرح نمایند.

احتمال رایگان شدن بلیط مترو برای دانش آموزان

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به پیشنهاد نمایندگان ستاد استقبال از مهر، مبنی بر شناورسازی ساعت کار دانشگاه ها و مدارس همزمان با شروع سال تحصیلی نو، اضافه نمود: پیش بینی می گردد با شناورسازی ساعت کار فعالیت مدارس و دانشگاه ها، 40 درصد ترافیک در اول مهر کاهش پیدا کند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آنالیز این پیشنهاد در جلسه بعدی ستاد استقبال از مهرماه اظهار کرد: پس از تصویب در این ستاد، این پیشنهاد به فرمانداری و در نهایت به وزارت کشور ارسال خواهد شد که امیدواریم پس از طی فرآیند های اداری و قانونی بتوانیم شاهد شناورسازی ساعت فعالیت مدارس و دانشگاه ها در اول مهرماه باشیم.

بهرامی بعلاوه به توسعه تجهیزات مورد احتیاج در حوزه حمل و نقل اعم از اتوبوس و مترو اشاره نمود و اضافه نمود: چندی پیش 6 رام قطار از سوی شرکت مترو بازسازی شد و وارد چرخه شد و در اوایل مهرماه و در آستانه سال تحصیلی 6 رام قطار دیگر وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

وی با اشاره به امضای قرارداد های تامین اتوبوس و مینی بوس گفت: بر اساس قرارداد های منعقد شده 3 هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس وارد ناوگان خواهد شد. بعلاوه پیش از این نیز 440 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نموده شده بود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد تا شهریورماه و پیش از شروع سال تحصیلی نو 300 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی گردد، توضیح داد: جدای از این مسئله 60 دستگاه مینی بوس نیز وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهند شد.

وی بعلاوه به موضوع سرویس مدارس و جابجایی دانش آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی اشاره نمود و اضافه نمود: در این زمینه نیز ما به زودی جلسه ای با مسئولان آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان از سرویس مدارس استفاده نکنند و ما با شناورسازی ساعت کار مدارس خدمات رایگانی را به دانش آموزان به صورت رایگان در مترو داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "احتمال رایگان شدن بلیط مترو برای دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رایگان شدن بلیط مترو برای دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید