اختتامیه سرو نقره ای در آیینه تصویر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تصاویری از مراسم اختتامیه پنجمین دوسالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران سرو نقره ای را مشاهده کنید.

اختتامیه سرو نقره ای در آیینه تصویر

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه بهترین عینک آفتابی پویا، آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران سرو نقره ای با حضور محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصطفی اسدالهی رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، علی محمد زارع رئیس موزه هنرهای معاصر و هنرمندان برجسته عرصه گرافیک همچون قباد شیوا، مجید بلوچ و بهرام کلهرنیا در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار گردید.

در این مراسم ایمان صفایی، دبیر پنجمین جشنواره سرو نقره ای با بیان اینکه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در بحران مشارکت به سر می برد گفت: در این دو سالانه، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تمام کوشش خود رابرای جذب حداکثری مشارکت اعضا به عمل آورد که در این راه با سختی های بسیاری روبرو بوده است.

وی با اشاره به مشارکت 80 نفره اعضا با شماره عضویت زیر 1000 گفت: از اعضای جوان تر و با شماره عضویت بین 1500 تا 1650 حدود 50 نفر در این رویداد شرکت نموده اند که این موضوع شاید به علاقه و اشتیاق اعضا جوان انجمن برای نمایش آثارشان برمی گردد.

در ادامه مصطفی اسدالهی رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران گفت: خوشحالیم که اعضای انجمن در این رویداد مشارکت فعالی داشته اند؛ امروز که انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در 20سالگی به سر می برد با وجود همه فراز و نشیب ها پیروز بوده به نحوی که انجمن برتر هنرهای تجسمی محسوب می گردد.

اسدالهی با یادی از مرحوم مرتضی ممیز و قباد شیوا از سایر بنیانگذاران این انجمن تشکر کرد.

تصاویری از این مراسم را مشاهده می کنید:

منبع: تسنیم

به "اختتامیه سرو نقره ای در آیینه تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه سرو نقره ای در آیینه تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید