اختصاص دو سالن نمایشگاه بین المللی تهران به بهبودیافتگان کرونا

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران از اختصاص دو سالن از مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران به نقاهتگاه بهبودیافتگان بیماری کرونا خبر داد.

اختصاص دو سالن نمایشگاه بین المللی تهران به بهبودیافتگان کرونا

به گزارش به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده، با اشاره به اختصاص دو سالن از مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران به نقاهتگاه بهبودیافتگان بیماری کرونا گفت: این نقاهتگاه هم اکنون با ظرفیت دو هزار تختخواب در دو سالن از سالن های نمایشگاه ایجادشده و قابلیت افزایش سریع به سه هزار تخت را دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری هیچ نمایشگاهی در سراسر جهان وجود ندارد، گفت: رسالت اجتماعی صنعت نمایشگاهی در چنین شرایطی کمک به مدیریت عبور از بحران است. در همین رابطه سایت های نمایشگاهی کشورهای پیشرفته همچونایتالیا و اسپانیا درهای خود را به روی ستادهای مقابله با بیماری کرونا گشوده اند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با یادآوری اینکه سال گذشته این شرکت، سایت های استانی خود را برای اسکان سیل زدگان فراهم کرد، گفت: اکنون نیز در سایت تهران، 2 سالن که راه آن ها از دیگر سالن ها جداست را در اختیار بهبودیافتگان بیماری کرونا قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران برای ایجاد نقاهتگاه، قبل از عید این آمادگی را اعلام کردیم که می توانیم زیرساخت های موجود را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار دهیم.

حسین زاده گفت: از همان ابتدا دو هزار تخت پیش بینی کردیم؛ به طوری که قابلیت افزایش سریع به سه هزار تخت را داشته باشد و با هدف رعایت بهداشت محیط برای بیماران به صورت ویژه، ایزوله کردن درها و دیوارها, نقاشی دوباره این دو سالن و تنظیم دما و فشار هوا را در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: علاوه بر تهران، اگر در استان های دیگر هم نیاز باشد، ما آمادگی داریم مراکز نمایشگاهی را در اختیار ستاد کرونا قرار دهیم؛ هرچند امیدوارم با رعایت نکات ایمنی توسط مردم و تلاش های مسئولان بهداشتی کشور، این بیماری هرچه زودتر رفع شود و نیازی به این اقدامات نداشته باشیم.

تا به امروز هشت هزار و 913 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این فرایند روز به روز در حال افزایش است.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، یکهزار و 762 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به 24 هزار و 811 نفر رسید.

در طول 24 ساعت گذشته، 122 نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به یکهزار و 934 نفر رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص دو سالن نمایشگاه بین المللی تهران به بهبودیافتگان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص دو سالن نمایشگاه بین المللی تهران به بهبودیافتگان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید