امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز استان به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز

به گزارش بهترین عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در راستای همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان در جهاددانشگاهی تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه به امضا رسید.

سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری در آیین امضای این تفاهم نامه ضمن تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال بر استفاده از ظرفیت های موجود استانی و ملی این نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت گاز تاکید نمود.

در ادامه جهانبخش سلیمیان مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین، فرصت همکاری با جهاددانشگاهی را به لحاظ وجود ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود راهکاری برای ارتقای خدمات در شرکت گاز عنوان و بر استفاده از این توان تاکید نمود.

وی شرکت گاز را دستگاهی خدمات رسان عنوان و ارتقای کیفیت خدمات در آن را، در ارتباط مستقیم با مردم دانست و گفت: همکاری با جهاددانشگاهی فرصتی تاثیرگذار در بالا بردن کیفیت خدمات و ارتقای آن ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید