ایلان ماسک می خواهد 75 درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در حال حاضر 7500 نفر برای شرکت توییتر کار می نمایند و طبق یک گزارش نو، ایلان ماسک میخواهد حدود 75 درصد از این افراد را اخراج کند. در گزارش روزنامه واشنگتن پست آمده که ایلان ماسک بعد از نهایی شدن تصاحب توییتر می خواهد تحولات گسترده ای را در بین کارکنان توییتر ایجاد کند.

ایلان ماسک می خواهد 75 درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند

بر اساس قرارداد امضا شده، انتقال مالکیت توییتر به آقای ماسک باید تا 7 روز آینده نهایی گردد و در این میان توییتر هم فعلا روند ارائه پاداش سهام کارکنان خود را متوقف نموده است. البته حتی اگر ایلان ماسک توییتر را تصاحب نمی کرد، مدیران این شرکت در پی اخراج بخش قابل توجهی از کارمندان این شرکت بودند تا هزینه ها کاهش پیدا کند. اما حجم نفراتی که آقای ماسک می خواهد اخراج کند بسیار بالاتر از حد انتظار است.

ایلان ماسک می گوید که او می داند ارزش شرکت توییتر پایین تر از مبلغ پیشنهادی او است و یکی از شرکت های سرمایه گذاری درگیر این معامله هم خاطرنشان نموده که آن ها می خواهند از این معامله خارج شوند. ایلان ماسک مدت ها قبل به سرمایه گذاران اعلام نموده بود که او می خواهد عایدی توییتر را در عرض سه ساله 2 برابر کند ولی دقیقا معین نیست که برای دستیابی به چنین هدفی چه برنامه هایی دارد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایلان ماسک می خواهد 75 درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک می خواهد 75 درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید