این آیفون 16 پرو است!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، زومیت نوشت: رندر منتسب به آیفون 16 پرو، پرچمدار سال آینده اپل را با حفره دایره ای در بالای نمایشگر نشان می دهد.

این آیفون 16 پرو است!

در فاصله کوتاه پس از عرضه آیفون 15 در سراسر دنیا، شایعات مربوط به آیفون 16 از گوشه و کنار شنیده می شوند. افشاگران باور دارند که اپل سال آینده چهار گوشی در قالب خانواده آیفون 16 روانه بازار می کند. شاید در کنار مدل های همیشگی، شاهد رونمایی مدل اولترا نیز باشیم.

پیش تر گفته شده بود اپل در سال 2025 با گوشی های سری آیفون 17 روند حذف داینامیک آیلند (جزیره کپسولی نمایشگر) را شروع می کند، اما صفحه Apple Hub در شبکه اجتماعی ایکس رندر هیجان انگیزی منتشر کرده است که آیفون 16 پرو را با حفره دایره ای نشان می دهد.

گوشی های آیفون در بالای نمایشگر افزون بر دوربین سلفی دارای حسگرهای پرتعداد برای فناوری فیس ID هستند. اپل می خواهد در مرحله اول این حسگرها را به زیر پنل ببرد و در مرحله بعد دوربین سلفی را نیز به زیر نمایشگر منتقل کند.

در حال حاضر برخی از گوشی ها نظیر پرچمدارهای ZTE و سری گلکسی زد فولد سامسونگ به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهزند؛ اما این دوربین ها فعلاً عملکرد چندان خوبی ندارند و اپل ریسک استفاده از آن ها را به جان نمی خرد. تا زمانی که دوربین های زیر نمایشگر به کیفیت قابل قبول نرسند، شاهد حذف حفره نمایشگر آیفون نخواهیم بود.

اپل احتمالاً سال آینده در هر چهار گوشی جدیدش از

پردازنده های سری A18 استفاده می کند (مدل های پرو و پرو مکس به A18 Pro مجهز خواهند بود). مشخص نیست که قیمت گوشی آیفون 16 نسبت به قیمت گوشی آیفون 15 افزایش می یابد یا نه.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این آیفون 16 پرو است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آیفون 16 پرو است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید