نوکیا اج مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی

به گزارش بهترین عینک آفتابی، نوکیا اج مکس 2024 موبایلی مفهومی با طراحی بسیار فرق دارد؛ دستگاهی که هواداران نوکیا را به وجد می آورد.

نوکیا اج مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی

به گزارش بهترین عینک آفتابی ، درحالی که زمزمه های خروج کامل نوکیا از بازار موبایل به گوش می رسد، طراحی خوش ذوق نمونه هایی مفهومی و پیشرفته از گوشی نوکیا به نمایش گذاشته است که ظاهری مجذوب کننده و رنگ های هیجان انگیزی دارند.

به نقل از زومیت، در طرح منتسب به موبایلی که ظاهرا نوکیا اج مکس 2024 نام دارد، گفته شده است این محصول از دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری غول پیکر 7٬500 میلی آمپرساعتی بهره می برد. چینش دوربین های پشتی در نگاه اول بسیار عجیب به نظر می رسد و مشخصاً افراد مبتلا به ترایپوفوبیا را آزار می دهد.

طراح اینستاگرامی ایده های مختلفی برای نوکیا اج مکس 2024 مطرح نموده است. در یک نمونه ، موبایلی می بینیم که شباهت زیادی به گوشی آیفون دارد؛ اما در پشتش لوگو نوکیا دیده می گردد. در طرحی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان 9 دوربین است.

مشخصاً محصولاتی که در تصاویر دیده می شوند، همگی مدل مفهومی هستند و ارتباط مستقیمی به برند نوکیا ندارند. هم اکنون حق فراوری گوشی های نوکیا دراختیار شرکت HMD است. شایعه های تازه می گویند HMD در پی توقف فراوری گوشی های نوکیا و فراوری موبایل هایی با برند اختصاصی است.

در سال های اخیر، نوکیا حضور نسبتاً کم رنگی در بازار موبایل داشته است و هیچ پرچم داری از این برند ندیده ایم. قیمت گوشی نوکیا در مدل های مالی نسبتاً منطقی است؛ اما همچنان بسیاری از کاربران خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی را به خرید گوشی های نوکیا ترجیح می دهند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نوکیا اج مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا اج مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید