برترین پاوربانک های فست شارژ؛ شارژ مجدد گوشی در کمترین زمان!برترین پاوربانک فست شارژ

به گزارش بهترین عینک آفتابی، پاوربانک یکی از ضروری ترین لوازم جانبی گوشی است که تقریبا می توان گفت همه کاربران به آن احتیاج دارند. اما پاوربانکی که بتواند مثل شارژر اصلی خود گوشی، آن را با سرعت بالایی شارژ کند، به خصوص برای افرادی که در طول روز دسترسی زیادی به پریز برق ندارند از نان شب هم واجب تر است چرا که می تواند گوشی را در کمترین زمان ممکن شارژ کند. اگر در پی خرید چنین محصولی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 10 برترین پاوربانک فست شارژ موجود در خبرنگاران آشنا کنیم.

برترین پاوربانک های فست شارژ؛ شارژ مجدد گوشی در کمترین زمان!برترین پاوربانک فست شارژ

برترین پاوربانک فست شارژ

1. پاوربانک اکستروم مدل APB10K20W ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

نخستین پاوربانک این فهرست، محصولی است ساخت برند خوب Axtrom که شاید کمتر به گوشتان خورده باشد اما از فناوری های پیشرفته ای در زمینه فراوری لوازم جانبی بهره می برد و تا به امروز هم گجت های خوبی را راهی بازار نموده است. یکی از این محصولات، پاوربانک APB10K20W است که با بهره مندی از یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی قادر است گوشی شما را با سرعت تقریبا 20 وات شارژ کند. بنابراین می توان آن را جز یکی از ارزان ترین و برترین پاور بانک های فست شارژ دسته بندی کرد.

این پاوربانک فقط 100 گرم وزن دارد تا بدین ترتیب به راحت ترین شکل ممکن بتوانید آن را درون جیب یا کیف خود قرار داده و جابجا کنید. روی این پاوربانک دو پورت USB-A و یک پورت USB-C تعبیه شده اما شارژ خود پاوربانک به وسیله یک ورودی MicroUSB صورت می گیرد. روی این پاوربانک یک نشانگر LED هم تعبیه شده تا متوجه شوید چند درصد از شارژ باتری به جای مانده است. این محصول از فناوری شارژ معکوس با قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می نماید.

2. پاوربانک فست شارژ ای اس دی مدل PD22.5W-BLACK ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

می رسیم به برترین پاوربانک فست شارژ بازار با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان که قادر است گوشی شما را با سرعتی معادل 22.5 وات شارژ کند. سرعتی که در بین شارژرهای 10 هزار واتی این فهرست بی نظیر است. این محصول که فقط 260 گرم هم وزن دارد، از یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از فناوری هایی نظیر USB PD 2.0 و Quick Charge 2.0 هم پشتیبانی می نماید و قادر است محصولات شما را با سرعت بسیار خوبی شارژ کند.

این محصول ارزان، علاوه بر امکان شارژ گوشی، می تواند به عنوان یک چراغ قوه هم مورد استفاده قرار بگیرد و در فضاهای تاریک، یاری حالتان باشد. پاوربانک ASD بدنه آلومینیومی داشته و از یک نمایشگر LCD هم برای نمایش شرایط باتری دستگاه بهره می برد. بعلاوه روی آن دو خروجی USB-A، یک ورودی USB-C و یک ورودی MicroUSB هم تعبیه شده است.

3. پاوربانک جویروم مدل JR-QP191 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک Joyroom QP191 به وسیله برند خوب و قابل اعتمادی طراحی شده که با 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری می تواند گوشی یا تبلت را با حداکثر سرعت 18 وات شارژ کند. این پاوربانک 249 گرمی که جابجایی آن کار بسیار ساده ای هم هست از ABD و PC نسوز و بسیار باکیفیت ساخته شده تا از لحاظ طول عمر بدنه آن هم خیالتان کاملا آسوده باشد. این محصول از پروتکل های شارژ سریع متنوعی پشتیبانی می نماید و یکی از برترین پاوربانک های فست شارژ بازار محسوب می گردد. جوی روم برای این محصول یک نمایشگر دیجیتالی در نظر گرفته تا بتوانید شارژ به جای مانده آن را متوجه شوید. این پاوربانک 4 درگاه دارد که شامل یک پورت USB-C و دو پورت USB-A به عنوان خروجی و یک پورت MicroUSB به عنوان ورودی می شوند.

به یاری این دستگاه شما می توانید همزمان سه محصول را با سرعت قابل قبولی شارژ کنید. خود دستگاه هم با سرعت 18 وات شارژ می گردد تا بدین ترتیب در سریع ترین زمان ممکن بتوانید آن را برای استفاده مجدد در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید سرعت ورودی USB-C 18 وات، سرعت ورودی MicroUSB برابر با 18 وات، سرعت خروجی USB-C برابر با 20 وات و سرعت خروجی USB 1 و USB 2 هم برابر با 22.5 وات است. اگر بخواهید از پورت های USB-C و USB-A به صورت همزمان بهره ببرید، سرعت شارژ به 15 وات روی هر خروجی مخدود خواهد شد که حتی در این حالت هم بسیار عالی است. این محصول از فناوری های ایمنی برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه متصل، ولتاژ زیاد و کم بهره می برد.

4. پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک فست شارژ شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت که از قیمت بسیار مناسبی هم بهره می برد، همین مدل است. محصولی که اگر آن را برترین پاور بانک 20000 فست شارژ شیائومی با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان بدانیم، اشتباه ننموده ایم. پاوربانک شیائومی Mi PowerBank 3 دارای دو پورت خروجی USB-A است که هرکدام قادرند گوشی شما را با سرعت 18 وات شارژ نمایند. البته به صورت جداگانه. یعنی اگر آن ها را همزمان بهره ببرید، سرعت شارژ کمتر از 18 وات خواهد بود. بعلاوه به دلیل به کارگیری چیپست هوشمند درون این پاوربانک، با اتصال دستگاه های خود به آن، خیالتان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاه متصل راحت خواهد بود.

بعلاوه شیائومی از موج نو راه افتاده در پورت ها، یعنی پورت Type-C عقب نمانده و علاوه بر پورت مرسوم Micro USB یک پورت Type-C نیز جهت شارژ پاوربانک روی آن تعبیه نموده است. بدین ترتیب شما حتی خود محصول را هم می توانید با سرعت 18 وات شارژ کنید. از دیگر قابلیت هایی که شیائومی برای این محصول در نظر گرفته می توان به استفاده از قابلیت QC3 اشاره نمود (همان شارژ سریع) که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده است. علاوه بر این با دوبار فشردن کلید پاوربانک، وارد مود ولتاژ پایین خواهید شد و می توانید ساعت هوشمند و هندزفری های خود را نیز با خیال راحت با آن شارژ کنید.

5. پاوربانک ای دیتا مدل A.T20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

ای دیتا یکی از برترین شرکت های فراورینماینده پاوربانک در دنیا به شمار میرود که در فراوری برترین پاوربانک فست شارژ هم تجربه بسیار خوبی دارد. این مدل هم برترین پاوربانک 20000 فست شارژ این شرکت در رده مالی محسوب می گردد که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Qualcomm QC 3.0 و بعلاوه قابلیت USB Power Delivery 3.0، قادر است گوشی یا تبلت شما را با سرعت تقریبا 18 وات شارژ کند. روی بدنه آن هم نمایشگری LCD تعبیه شده تا درصد به جای مانده شارژ را به شما نشان دهد.

این محصول روی بدنه خود دو پورت USB-A و یک پورت USB-C ورودی / خروجی دارد که می توانید از آن به عنوان رابط شارژ خود پاوربانک هم بهره ببرید که با این کار، محصول با سرعت بسیار خوبی شارژ خواهد شد. بعلاوه این پاوربانک قادر است سه محصول را به صورت همزمان شارژ کند. این پاوربانک 365 گرمی، از پلاستیک فشرده شده ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. از جمله امکانات آن می توان به فناوری شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ برای قطع جریان بعد از شارژ کامل دستگاه، فناوری PowerIQ و سوپرشارژ اشاره نمود.

6. پاوربانک فست شارژ دبلیو یو دبلیو مدل Y100 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

WUW مثل بعضی از برندهای دیگر این فهرست، یک برند کمتر شناخته شده به شمار میرود اما جز آن دسته از برندهایی است که اگر به آن اعتماد کنید، پشیمان نخواهید شد چون پاسخ اعتماد شما را با عملکرد و کیفیت خوب خود می دهد. مدل Y100 با ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت هم یکی از برترین پاوربانک های این شرکت به شمار میرود که در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده و با 410 گرم وزن، جز پاورهای سنگین دسته بندی می گردد. هرچند با این وزن، باز هم برای جابجایی آن مشکل خاصی نخواهید داشت اما دیگر نباید انتظار داشته باشید به سادگی درون جیب قرار بگیرد.

اگرچه WUW Y100 برترین پاوربانک 2000 فست شارژ بازار نیست اما یکی از برترین هاست که با بهره مندی از فناوری های جذابی نظیر PD، شارژ ایمن و شارژ سریع، قادر است گوشی شما را با سرعت بالای 22.5 وات شارژ کند. این پاوربانک دو ورودی MicroUSB و Type-C دارد و خروجی های آن هم از نوع USB-A هستند. بدین ترتیب شما می توانید دو دستگاه را به صورت همزمان با استفاده از آن شارژ کنید. البته از پورت USB-C می توانید به عنوان یک خروجی برای بهره مندی از سرعت بالاتر هم بهره ببرید. این محصول علاوه بر شارژ سریع دستگاه های الکترونیکی، قابلیت کنترل ولتاژ را هم دارد و به طور هوشمند قادر به شارژ همه دستگاه ها از جمله ساعت هوشمند، اسپیکرها، موبایل، تبلت و… است.

7. پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

قبل از اینکه به مشخصات فنی این پاوربانک بپردازید باید بگوییم به احتمال زیاد در بازار این محصول را با کدهای مختلفی شاهد بودید؛ نکته ای که وجود دارد این است که بین این پاوربانک ها هیچ تفاوتی وجود ندارد و تنها رنگ است که آن ها را از هم متمایز می نماید. در واقع شرکت سازنده برای هر رنگ، یک شماره مدل متفاوت را در نظر گرفته است. به صورت کلی این پاوربانک که با نام Baseus Bipow Pro شناخته می گردد، یکی از گران ترین و برترین پاور بانکهای فست شارژ موجود در بازار است که از یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی بهره می برد و قادر است گوشی شما را با سرعت بالای 22.5 وات شارژ کند. این محصول از ABS و PC و به گونه ای ساخته شده که اثر انگشت را جذب نمی نماید. روی بدنه محصول هم یک نمایشگر LCD تعبیه شده تا بتوانید میزان شارژ به جای مانده آن را مشاهده کنید.

این پاوربانک که فقط 200 گرم هم وزن دارد، برای جابجایی یک گزینه استثنائی به شمار میرود چرا که هم ظرفیت قابل قبولی دارد، هم سرعت بالا و هم وزن کم. در کنار این محصول یک کابل USB-C به میزان 30 سانتی متر هم قرار گرفته که شما را از خرید یک کابل نو بی احتیاج می نماید. اینت محصول در مجموع سه پورت خروجی دارد که شامل 1 عدد Type-C و دو عدد USB-A می گردد. البته USB-C را می توان به عنوان درگاه ورودی هم استفاده و پاوربانک را به وسیله آن با سرعت بالایی شارژ کرد. سرعت ورودی Type-C در این دستگاه به 18 وات، خروجی Type-C به 20 وات و خروجی USB-A هم به 22.5 وات می رسد. این محصول در برابر خطراتی نظیر افزایش دما، اتصال کوتاه، اثر مغناطیسی، افزایش یا کاهش ولتاژ و جریان از گوشی شما محافظت خواهد نمود.

8. پاوربانک فست شارژ کربی مدل BE-P105 55W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

می رسیم به یکی از برترین پاوربانک های فست شارژ بازار که از سرعت بسیار خوبی برای شارژ گوشی بهره می برد. این محصول که اگر آن را برترین پاور بانک 20000 فست شارژ ندانیم، قطعا یکی از برترین هاست، از یک باتری پرظرفیت بهره می برد و قادر است گوشی شما با باتری 4000 میلی آمپر ساعت را به راحتی تا 4 بار شارژ کند. وزن این دستگاه به 378 گرم می رسد تا خیلی سبک نباشد اما حمل و نقل آن کار سختی نخواهد بود. این محصول از تکنولوژی منحصربه فرد DC-DC CONVERTER برای محافظت گوشی شما در مقابل انواع خطرات الکترونیکی مانند ولتاژ بالا و جریان بالا و اتصال جریان بهره می برد.

این پاوربانک از سرعت بسیر خوبی بهره می برد و در مجموع هم توان خروجی کلی آن به عدد خوب 55 وات می رسد. BE-P105 55W از 3 خروجی بهره می برد که شامل دو پورت USB-A و یک پورت USB-C می گردد و قادر است در هر درگاه، سرعت 22.5 وات را به شما ارائه دهد. از جمله قابلیت های خوب این پاوربانک می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)، ساخته شده از مواد ضد حریق و کابل همراه USB-C و USB-C / لایتنینگ اشاره نمود که کابل دوم به دستگاه متصل بوده و نرینگی های شارژ USB-C و لایتنینگ به یک سر آن متصل هستند تا در صورت احتیاج به شارژ آیفون یا گوشی اندرویدی، از خرید یک کابل نو بی احتیاج باشید.

9. پاوربانک فست شارژ کلومن مدل KP-016 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

کلومن را شاید با اسپیکرهای بلوتوثی باکیفیتش بشناسید اما باید بگوییم این برند محبوب در ساخت پاوربانک هم فعالیت می نماید و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم در این زمینه دارد. پاوربانک KP-016 هم یکی از محصولات خوب این شرکت است که به همراه خود هر سه کابل لاتینینگ، USB-C و MicroUSB را دارد تا دیگر از خرید هر گونه کابلی بی احتیاج باشید. این پاوربانک 2000 میلی آمپر ساعتی دو ورودی MicroUSB و USB-C دارد که به وسیله آن ها می توانید خود دستگاه را شارژ کنید. البته پرواضح است که به وسیله پورت USB-C می توانید آن را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

پورت USB-C به کار رفته به عنوان ورودی در این محصول، می تواند به عنوان خروجی هم ایفای نقش کند تا بدین ترتیب امکان شارژ گوشی یا تبلت با سرعت بالاتر هم فراهم باشد. از آن جایی هم که این پاوربانک از فناوری شارژ سریع QC 3.0 و USB PD بهره می برد، باید انتظار داشت سرعت شارژ آن هم بسیار بالا باشد. این محصول روی بدنه خود نشانگر LED دارد تا بتوانید میزان به جای مانده شارژ را مشاهده کنید. این محصول از امکانات متعددی از جمله شارژ ایمن، بدنه فلزی، امکان شارژ همزمان دو دستگاه و امکان شارژ سریع پاور بانک بهره می برد. گفتنی است وزن این محصول به 1 کیلوگرم می رسد و در نتیجه شاید برای جابجایی خیلی گزینه مناسبی نباشد.

10. پاوربانک بیسئوس مدل Adaman 2؛ برترین پاوربانک 20000 فست شارژ

در نهایت اما می رسیم به محصولی که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر محصولات این فهرست دارد. برترین پاور بانک 20000 فست شارژ این فهرست که می تواند گوشی شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. این پاوربانک که با نام Adaman 2 شناخته می گردد، یکی از باکیفیت ترینت محصولات شرکت خوب بیسوس است که برای یک پاور 20 هزار میلی آمپر ساعتی، نسبتا کوچک و جمع و جور است. به لطف بهره مندی از یک نشانگر LED، این محصول به شما خواهد گفت که چقدر شارژ درون آن به جای مانده است. جنس پاوربانک فست شارژ بیسوس از آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده که دوام بالای آن را در طول زمان تضمین می نماید.

روی بدنه پاوربانک دو پورت خروجی USB-A و یک پورت Type-C قرار داده شده که Type-C هم به عنوان ورودی و هم خروجی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که پاوربانک را با این خروجی می توانید با سرعت بالایی شارژ کنید. پورت Type-C بعلاوه داری فناوری شارژ سریع 30 وات PD است و با سرعت بیشتری برای شارژدهی و شارژگیری عمل می نماید. شدت جریان درگاه USB هم 22.5 وات بوده و هر دوی آن ها مجهز به تکنولوژی های شارژ سریع QC ،FCP ،AFC و SCP هستند. از جمله امکانات این پاوربانک می توان به دکمه خاموش و روشن، به همراه داشتن یک کابل USB-C با میزان 35 سانتی متر، فناوری شارژ سریع کوالکام و وزن نسبتا مناسب (350 گرم) اشاره نمود.

سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم 10 برترین پاوربانک فست شارژ بازار را به شما معرفی کنیم با این امید که هنگام خرید یک پاوربانک سریع و باکیفیت، انتخاب راحت تری داشته باشید و بتوانید برترین تجربه را از شارژ مجدد گوشی خود داشته باشید. قطعا پاوربانک های بهتر از برندهای خوبی نظیر انکر هم می توانستند در این فهرست باشند اما قیمت آن ها بسیار بالاست. در نتیجه ترجیح دادیم فهرست کوتاه و تا جای ممکن، ارزان باشد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین پاوربانک های فست شارژ؛ شارژ مجدد گوشی در کمترین زمان!برترین پاوربانک فست شارژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پاوربانک های فست شارژ؛ شارژ مجدد گوشی در کمترین زمان!برترین پاوربانک فست شارژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید