برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با هر گونه تخلف، برخورد قانونی انجام می پذیرد .

برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا

سیدموسی خادمی امروز 16 آبان ماه اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر، مراجعقانونی شهرستان با حضور در محل، اقدام به بازداشت بانیان این مراسم کردند .

وی اضافه نمود: براساس مصوبات ستاد های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسمعزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است .

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان با بیان این مطلب که در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا به هیچ وجه اغماض نخواهیمکرد، شرح داد: ایجاد تجمع به عنوان کانون خطر و عامل شیوع کرونا در شرایط کنونی تخلف محسوب می شود و به نوعی بازی با جانمردم است که در این رابطه متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

استاندار لرستان اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، کمیته های نظارت و ارزیابی ستاد مدیریتکرونا، مالکان چند واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند با دستور قضایی بازداشت و مغازه های آنها نیز پلمپ شد.

خادمی شرح داد: با توجه به اینکه استان به لحاظ شیوع بیماری در شرایط قرمز و خطر کرونا قرار گرفته است، نظارت از واحدهای صنفیبه صورت دوره ای و مداوم به عمل خواهد آمد .

وی یادآور شد: از هم استانی های عزیز می خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشندو استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید