برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال 1400 برای دانش آموزان

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیأت دولت، از تشکیل و برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال 1400 برای دانش آموزان، خبر داد.

برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال 1400 برای دانش آموزان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز، محسن حاجی میرزایی در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت در سال 1399، اظهار کرد: برنامه ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت های ما، برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه فرایند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال 99، شرح داد: قطعاً در سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان اجرا شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده و یا نیازمند به فعالیت های جبرانی هستند، فعالیت های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت های آموزشی بوده است؛ ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی افزود: تا به امروز، ستادملی کرونا، به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال 1400 برای دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال 1400 برای دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید