برترین سشوار برس دار چرخشی مقرون به صرفه بازار

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سشوار این روز ها به یکی از ضروری ترین ابزار های موجود در میز آرایش خانم ها و حتی آقایان تبدیل شده است. یکی از پرطرفدارترین انواع سشوار های موجود در بازار سشوار های برس دار چرخشی هستند که می توانند با انجام دو عمل سشوار کردن و برس کشی مو ها در وقت و هزینه شما صرفه جویی نمایند. این نوع سشوار ها به دو نوع سشوار های برس دار ثابت و چرخشی تقسیم می شوند. قیمت سشوار های برس دار چرخشی موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی 1 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان واقع شده است. امروز قصد داریم برترین سشوار های برس دار چرخشی مقرون به صرفه قیمت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

برترین سشوار برس دار چرخشی مقرون به صرفه بازار

به گزارش راهنماتو، سشوار چرخشی AS250E بابلیس با دارا بودن برس سرامیکی محصولی ایده آل برای حالت دادن به موهاست. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، فناوری فراوری یون به کاررفته در آن است که از وز شدن و آسیب تماشا به مو ها جلوگیری می نماید و در خوش حالت تر شدن آن ها تاثیر به سزایی دارد.

این محصول دارای چهار سری مختلف برس گرد 50 میلی متری، برس گرد 38 میلی متری، یک سری باریک برای صاف کردن مو ها و یک سری صاف می باشد. وجود این چهار سری مختلف حالت دادن به هر نوع مویی را امکان پذیر می نماید.

این سشوار قدرتمند به توان مصرفی 1000 وات مجهز شده است و دارای دو حالت باد سرد و گرم می باشد. همانطور که می دانید حرارت زیاد برای مو ها مضر است و موجب آسیب تماشا، خشکی و شکنندگی آن ها می گردد. با استفاده از باد سرد سشوار از سوختن مو های خود جلوگیری خواهید کرد. یکی از ویژگی های جالب این سشوار وجود فیلتر های قابل تعویض است که نظافت آن را ساده می نماید.

وجود یک کابل 1.8 متری در این سشوار نیز آزادی عمل مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. المنت این سشوار از جنس سرامیک تورمالین می باشد، یک کیف نگهدارنده نیز همراه آن ارائه می گردد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

منبع: فرارو

به "برترین سشوار برس دار چرخشی مقرون به صرفه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سشوار برس دار چرخشی مقرون به صرفه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید