برترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون تومان ، قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در زمان خرید گوشی تا 5 میلیون تومان، گوشی های شیائومی را هم باید زیر نظر داشت. با مبلغی نزدیک به 5 میلیون تومان می توان یک گوشی 5G شیائومی خریداری کرد که امکانات بسیار خوبی هم دارد.

برترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون تومان ، قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر

برترین موبایل های شیائومی تا 5 میلیون تومان

گوشی Redmi Note 9

این گوشی از تراشه ای بهره می برد که قدرتی مناسب دارد و اندازه رم و حافظه داخلی خوبی هم روی آن دیده می گردد. روی این گوشی هوشمند از چهار دوربین پشت استفاده شده و از شارژ سریع 18 وات هم استفاده می نماید.

گوشی ردمی نوت 10

محصولی که از یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED بهره می برد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روی ان دیده می گردد. مدلی که در حال معرفی آن برای خرید گوشی به شما هستیم، به تراشه اسنپ دراگون 678 مجهز شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد.

گوشی Redmi Note 9T

محصولی که در سال 2021 راهی بازار شد و از شبکه 5G هم پشتیبانی می نماید. این گوشی را می توانیم به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G بازار بنامیم. شیائومی برای این گوشی هوشمند از تراشه دایمنسیتی 800U 5G استفاده نموده که تراشه ای مناسب برای انجام بسیاری از کارهای روز و حتی بازیهای تازه خواهد بود.

گوشی Redmi 9T

این گوشی در ژانویه 2021 معرفی و راهی بازار شد و سخت افزار کاملا متوسطی هم دارد. استفاده از تراشه اسنپ دراگون 662 نشان می دهد که این گوشی چندان قدرتمند نیست، اما آنقدرها هم ضعیف نیست که از پس کارهای روزانه بر نیاید. داشتن چهار دوربین پشت و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی از مشخصات جالب توجه این گوشی است.

گوشی Poco M3

این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با یک شارژر 18 وات در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی یک محصول کاملا میان رده به شمار میرود و نباید از آن انتظار پردازش های سنگین را داشت.

قیمت موبایل امروز 8 آذر 1400

در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد.

تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

منبع: تجارت نیوز

به "برترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون تومان ، قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون تومان ، قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید