لپ تاپ های نو ThinkPad لنوو با آخرین نسل پردازنده های اینتل

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سال هاست که شرکت لنوو به فراوری لپ تاپ اشتغال دارد. این بار این شرکت Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 را با به روزرسانی های تازه و استحکام مثال زدنی عرضه می نماید.

لپ تاپ های نو ThinkPad لنوو با آخرین نسل پردازنده های اینتل

به گزارش بهترین عینک آفتابی، از آنجایی که شرکت لنوو در پی تصاحب سهم وسیع تری از بازار لپ تاپ با یاری سری ThinkPad خود است، این سازنده هنگ کنگی لپ تاپ در سال 2022 سری شاخص ThinkPad X1 را برای پاسخگویی به احتیاج حرفه ای هایی که خواهان تازهترین، حرفه ای ترین و پرفروش ترین ها هستند، عرضه نموده است. سری T نیز برای کاربران تجاری معمولی ارائه شده است. از طرفی سری Z علایق نسل جوان را هدف گرفته است. در این میان کاربرانی نیز هستند که در پی مدل های مقرون به صرفه تر می گردند. لنوو برای این دسته از مشتریان سری P را عرضه نموده است.

برنامه ریزی لنوو مانند ساعت دقیق کار می نماید. این شرکت در آخرین به روزرسانی 2022، خود را برای عرضه محصول تازه سری ThinkPad P، یعنی ThinkPad P14s Gen 3 آماده می نماید. این دستگاه به همراه تازهترین پردازنده های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل ارائه می گردد.

شرکت لنوو ادعا می نماید که لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 ممکن است برترین نسخه سال 2022 برای متخصصان، مربیان و دانش آموزان باشد؛ زیرا این دستگاه مانند یک ایستگاه کاری متحرک به کاربران خود امکان جابجایی آزادانه در هر کجا بخواهند را ارائه می دهد. به عبارت ساده تر، این لپ تاپ برای کاربرانی که مدام در حال حرکت هستند، کاملا مناسب است.

اولین ویژگی برجسته لپ تاپ صفحه نمایش آن است. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 با صفحه نمایش 14 اینچی 4K Ultra HD IPS LCD عرضه می گردد. این نمایشگر به حداکثر روشنایی 500 نیت مجهز است، صد در صد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و از HDR-400 پشتیبانی می نماید. این لپ تاپ بعلاوه دارای گواهینامه برای پشتیبانی از Dolby Vision است که به صفحه نمایش امکان می دهد نه تنها محتوا را به شیوه ای زنده تر نشان دهد، بلکه باعث می گردد رنگ ها به شکل واقعی تری نسبت به صفحه نمایش لپ تاپ معمولی ظاهر شوند.

نکته مجذوب نماینده بعدی پردازنده هایی هستند که در لنوو ThinkPad P14s Gen 3 استفاده شده اند. این دستگاه را احتمالا با آخرین پردازنده های نسل دوازدهم اینتل که به ترتیب Core i5-1240P یا Core i7-1260P هستند، عرضه می گردد. در خصوص پردازنده گرافیکی، نیز می دانیم که پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce RTX T550 با 4 گیگابایت VRAM ارائه شده است. این پردازنده با حداکثر 48 گیگابایت رم 3200 مگاهرتز DDR4 و حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی NVMe PCIe Gen4 از حافظه سریع SSD جفت می گردد. شرکت لنوو بعلاوه وعده داده که لپ تاپ ThinkPad P14s Gen 3 برنامه هایی مانند AutoCAD، Revit و SolidWorks را ارائه می نماید.

علاوه بر این مشخصات، این لپ تاپ دارای مجموعه وسیعی از ویژگی های امنیتی ThinkShield پیشرفته است. توانایی آن در انجام آزمایش های سختگیرانه نظامی ایالات متحده برای تست دوام، استحکام و قابلیت اطمینان این لپ تاپ نشان داده که این دستگاه می تواند یک ایستگاه کاری سیار باشد و کاربران تقریباً در هر محیطی می توانند از آن استفاده نمایند.

نکته آخر اینکه یک لپ تاپ تجاری حرفه ای بدون ویژگی های امنیتی کامل نیست. لپ تاپ ThinkPad P14s Gen 3 با ThinkShield ارائه می گردد. می دانیم که ThinkShield مجموعه ای جامع از محافظت سراسری و ویژگی های امنیتی قابل تنظیم، از جمله رمزگذاری پیشرفته داده ها، فناوری احراز هویت بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت پیشرفته و فیلتر حریم خصوصی صفحه نمایش است.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 در حال حاضر با قیمت 2529 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد و لنوو در حال برنامه ریزی برای عرضه این لپ تاپ به منطقه ها بیشتری در ماه آینده است. بازار های تازه احتمالا شامل اروپا، کانادا، آسیای جنوب شرقی و ژاپن می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "لپ تاپ های نو ThinkPad لنوو با آخرین نسل پردازنده های اینتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ های نو ThinkPad لنوو با آخرین نسل پردازنده های اینتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید