مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی پایان در سفر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، اولین سفر به کشورهای خارجی به عنوان یک مقصد بین المللی هم بسیار هیجان انگیز و هم کمی دلهره آور است. شاید بیشتر زمان ها سعی کنید دست به کارهایی بزنید که قبلاً انجام داده اید، مخصوصاً مواقعی که از خانه دور هستید، وقتی که این کار در دفعات بعد آسان تر گردد بهتر است، این تجربه را در جایی دیگر داشته باشید. چرا با تماشا این مقاصد فوق العاده که چالش کمی هم برای شما دارند اما در عین حال بسیار تماشای هستند، تجارب نو کسب نمی کنید؟ این مقاله درباره مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، برترین مکان ها برای سفر بین المللی و مکان های مناسب برای سفر بین المللی است.

مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی پایان در سفر

ایسلند

کشور ایسلند یکی از مجذوب کنندهترین مکان های حال حاضر جهان است، با منظرهای فوق العاده از سواحلی با شن های سیاه، تالاب های یخ زده، چشمه های آبگرم، آتشفشان های فعال و تعداد زیادی آبشار حیرت انگیز باعث شده اند تصور کنید به سیاره های دیگر سفر نموده اید. این منطقه ایده آل ترین مکان برای مسافرانی است که برای اولین بار سفرهای خارجی را تجربه می نمایند. رفتن به ایسلند آسان است، پروازی چهار ساعته از بوستون و قیمت پایین بلیط هواپیمای شرکت Wow Air به مبلغ 99 دلار. علاوه بر اینکه تمامی مردم این منطقه انگلیسی صحبت می نمایند، زیر ساخت های گردشگری بسیاری قوی هم در این کشور ایجاد شده و در واقع شاهد هیچ جرمی در این کشور نخواهید بود. از اواخر سپتامبر تا اواسط مارس به این کشور سفر کنید تا شاید شانس تماشا شفق های شمالی را داشته باشید. با اینکه جاده های این کشور برای رانندگی بسیار مناسب و یافتن راه آسان است، با این وجود تورهای روزانه بسیار و نیز تورهای چندروزه هم می توانید رزرو کنید که کمتر تبلیغ می شوند و در واقع سفرهایی با افراد کم هستند و این امکان را به شما می دهند در طول سفر استراحت کنید و شخص دیگری رانندگی نموده و بیشتر برنامه ریزی های سفر را انجام دهد. هرکاری دوست دارید انجام دهید اما به هیچ وجه شنا کردن در تالاب آبی (Blue Lagoon) را از دست ندهید، تجربه ای که آن را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. این مقاله درباره مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، برترین مکان ها برای سفر بین المللی و مکان های مناسب برای سفر بین المللی است.

انگلستان

بدون شک انگلستان یکی از برترین گزینه ها برای کسانی است که برای اولین بار به سفرهای خارجی می روند چرا که همه انگلیسی صحبت می نمایند و خیلی هم شاهد تفاوت فرهنگ نیستید اما در واقع این کشور بسیار خاص است. البته تنوع زیادی در این کشور دیده میگردد، می توانید وقت خود را در لندن یا ادینبورگ بگذرانید و از ساحل زیبای کورنول (Cornwall) یا ارتفاعات اسکاتلند لذت ببرید. مقصد خود را لندن انتخاب کنید. در این صورت می توانید از جاذبه های نمادین شهر مانند برج لندن، ساعت بیگ بن و کلیسای وست مینستر تماشا نموده و در تورهای روزانه از مکان هایی مانند Windsor، Bath and St. Albas در یک ساعت لذت ببرید. این متن درباره برترین مکان ها برای سفر بین المللی و مکان های مناسب برای سفر بین المللی است.

ایرلند

کشور ایرلند نه تنها یکی از امن ترین و زیباترین کشورهای جهان است و مردم آن کشور را خونگرم ترین مردم جهان می دانند. تنها یک مشکل در سفر به این کشور وجود دارد که شاید از آن زده شوید. انتظار می رود از مهمان نوازی فوق العاده و خوش مشربی مردم و نیز تپه های زمردی سرسبز، سواحل دریای بی نظیر، کاخ های قدیمی و خلیج های شگفت انگیز به وجد آیید. مهم نیست در این کشور به کجا می روید مردم خیلی بیشتر از یاری یا پیشنهاد رفتار می نمایند و باعث می شوند خیلی راحت در این کشور گردش کنید و از برترین مکان های آن جا تماشا کنید. با اینکه رفتن به شهرهای بزرگ این کشور مانند دوبلین، کرک و گالوی بسیار مجذوب کننده است و می توانید منظره ها تماشای بسیاری ببینید اما شاید هم بهتر باشد سری به مکان های مورد علاقه خود مثل دینگل، پارک ملی ویکلو، جزیره های کونمارا و آران بزنید. کوچکترین بخش جزیره آران، اینشیر مکانی بسیار آرامش بخش با تنها 250 نفر جمعیت است که به شما یاری می نماید حین بازدید از منطقه ها تاریخی و باستانی، قدم زدن بر روی شن هایی شبیه به سواحل مدیترانه و رفتن به نوشیدنی فروشی ها، فرصت مناسبی برای شناخت آداب و رسوم سنتی آن منطقه داشته باشید.

جزیره نیوفاندلند،کانادا

کشور کانادا به طور کلی جایی بسیار زیبا برای اولین سفر خارجی است. بسته به اینکه کجا زندگی می کنید این کشور جایی امن، مردمی خونگرم و منظره ها زیبای باورنکردنی برای گردشگری دارد. غربی ترین قسمت جزیره نیوفاندلند اغلب نادیده گرفته می گردد اما شاید بتوان گفت این منطقه برترین جای این کشور است. مردمان نیوفاندلند دست به هرکاری می زنند تا گردشگران احساس راحتی نمایند، مقدار جرایم در این منطقه بسیار پایین است و در واقع شاهد هیچ جرم خطرناکی نخواهید بود. در واقع بسیاری از مردم این منطقه درهای خانه خود را قفل نمی نمایند. بدون شک سنت جانز برترین جا برای لذت بردن از زندگی شبانه مردم است. مرکز این کشور که در سال 1610 بنا شد پر از مکان هایی است که می توان تماشا کرد مثل یک خیابان طولانی به مقدار دو بلوک که پر است از مغازه های نوشیدنی فروشی، پاب، رستوران و کلوب که مرکز اصلی زندگی در شب هم به شمار میرود. اگر هم بخواهید از شهر خارج شوید می توانید از تماشا وال ها، پافین ها و قایق سواری بین کوه های یخی، قایق سواری و خیلی کارهای دیگر لذت ببرید. این متن درباره مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی است.

مونترال،کبک

مونترال ترکیبی خارق العاده از فرهنگ اروپایی و آمریکای شمالی دارد که برای گردشگرانی که برای بار اول از آمریکا بیرون می آیند، مناسب است. جهانی بسیار زیبا در آنجا خواهید یافت: پیشرفت و تکنولوژی آمریکای شمالی و زندگی سریع آن ها و نیز جاذبه های زندگی عاشقانه اروپاییان جهانی قدیم و دارای قدمت 400 ساله. مکان های قدیمی مانند بازار شهر قدیمی بونسکور، میدان ژاک کارتی، خیابان های نوتره دم باسیلکا و سنت پائول را ببینید و حتماً در بلوار مونت رویال قدم بزنید تا در بالا آسمان خراش ها نشسته و کل منطقه مانند کوههای شهرهای شرقی را در زیر پای خود ببینید. این مکان جایی مناسب برای هواداران غذا است و پر است از رستوران های فوق العاده که غذاهای فرانسوی بسیار عالی دارند.

ژاپن

آگر در آرزوی رفتن به آسیا هستید اما نگران اختلاف فرهنگی هستید از ژاپن آغاز کنید. رفتن به این کشور نسبت به منطقه ها دیگر بسیار راحت تر است هرچند زبان انگلیسی خیلی در این کشور استفاده نمی گردد اما در منطقه ها بزرگ گردشگری مانند کیوتو و توکیو مردم اغلب انگلیسی هم صحبت می نمایند و بیشتر علائم مهم مانند علائم جاده ها، تابلوهای ایستگاه های قطار و مترو هم به انگلیسی و هم به ژاپنی نوشته شده اند. ژاپنی ها بسیار خون گرم هستند به طوری که باعث راحتی در برقراری ارتباط می شوند. بعلاوه در این کشور می توانید از باغ ها، معابد، مقبره ها و آداب و رسوم سنتی که در کنار آسمان ها سر به فلک کشیده، قطارهای سریع السیر، فرهنگ های متنوع مردمی و معماری های آینده نگر تماشا کنید.

نیوزیلند

نیوزیلند کشوری انگلیسی زبان است که امنیت بالایی دارد، مردم خونگرم و خوشگذران هستند و گردش در آن برای کسانی که اولین بار سفر خارجی دارند بسیار آسان است. بعلاوه می توان این شهر را خانه انواع منظره ها زیبا و متنوع زمین دانست. انتظار تماشا موقعیت فوق العاده باشکوه فیلم های ارباب حلقه ها، قدم زدن در جنگل های استوایی، گردش بین یخچال های قطبی، شنا در چشمه ها آبگرم و حتی ورزش های مهیج را داشته باشید البته اگر در پی ورزش های هیجان انگیز مانند بانجی جامپینگ، پرش از ارتفاع، زوربینی و قایق سواری در آب های مواج هستید.

ویتنام

ویتنام گزینه های دیگر برای کسانی است که به فکر سفر به آسیا هستند. زندگی خیابانی در این کشور بسیار پر زرق و برق و امن است، حتی در شهرهای بزرگی مانند هانوئی، جایی که در هر گوشه چیزی جالبی برای یافتن وجود دارد مخصوصاً میدان مرکزی شهر. بدون شک گردشگران فعال اصلا نمی خواهند کوهنوردی در ارتفاعات مرکزی را همراه با یک لباس فروش یا تمرین تای چی با هزاران نفر دیگر کنار دریاچه هوآن کیام را از دست بدهند. اگر آرامش در اولویت است به سواحل بسیار زیبا و خوش عکس جزیره پوکوآک بروید.

تایلند

تایلند جز شادترین کشورهای جهان است. این کشور به خاطر مهمان نوازی خونگرمی که از مهمانان دارد، شناخته شده است و جایی بسیار مناسب برای کسانی که بار اول از آنجا تماشا می نمایند. بعلاوه قیمت ها در این کشور کم هستند. پس نیازی نیست نگران تمام شدن پول خود باشید. این کشور همه چیز برای ارائه به مسافران دارد، از بخش های مرکزی بانکوک گرفته تا سواحل فوق العاده و جنگل های استوایی. هرکاری دوست دارید انجام دهید ولی زیاده روی نکنید، چند روزی را صرف استراحت کردن بعد از سفر هوایی و فضای پرجنب و جوش بانکوک کنید. این کشور به خاطر زندگی شبانه اش معروف است، در این کشور معابد بودایی بسیار زیادی هم می توانید بیابید. بعد از این همه بهتر است به شمال چیانگ مای یا جنوب جزیره ها بروید.

هلند

هلندی ها معقول ترین انسان های اروپا هستند و بیشتر از 90درصد آن ها هم انگلیسی صحبت می نمایند. فقط غرق شدن در خیابان های باریک آمستردام ، گذشتن از کانال هایی پر از عکس و تصاویر، خانه های رنگارنگ و شاید رفتن به یک کافی شاپ، خاطره انگیزترین تجربه را برای شما رقم خواهد زد. البته این کشور میزبان موزه های جهانی بسیاری همانند موزه ریکس است که به خاطر مجموعه های تاثیرگذاری که از 800 سال تاریخ هلند زبان زد خاص و عام است. آمستردام امن است و می توان در شهر قدم زد یا دوچرخه سواری کرد، بعلاوه رفتن به شهرهای، مانند هوگ، اوترشت و مرکز هنر ماستریشت در این کشور راحت و مقرون به صرفه است.

منبع: همگردی

به "مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی پایان در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی پایان در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید