تظاهرات زنان علیه ترامپ در واشنگتن

به گزارش بهترین عینک آفتابی، زنان آمریکایی روز شنبه با تجمع در پایتخت این کشور، علیه رئیس جمهور آمریکا تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرات زنان علیه ترامپ در واشنگتن

به گزارش گروه سیاسی بهترین عینک آفتابی، زنان آمریکایی روز شنبه تظاهراتی را علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن برگزار کردد.

محور این تظاهرات اعتراض به نژادپرستی و خشونت علیه زنان در آمریکا بوده است.

جنبش زنان آمریکا از سال 2016 و پس از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فعالیت خود را شروع نموده و هر ساله در ماه ژانویه تظاهراتی را برگزار می نمایند، اما این دومین تظاهرات آن ها در سال 2020 می باشد که به دلیل مرگ باث بادر گینسبورگ قاضی دادگاه قانون اساسی و اقدام ترامپ در معرفی امی کانی برت به عنوان جانشین وی برگزار می گردد.

این تظاهرات در حالی برگزار می گردد که تنها 17 روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است.

از سوی دیگر طبق جدیدترین ردیاب نظرسنجی های مرکز تحقیقات مالی و اجتماعی یو اس سی دورنسایف، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با اختلاف دوازده درصد از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیشی گرفت.

طبق این گزارش، شش هزار شرکت نماینده یک هفته درمیان به سؤالات مرکز یو اس سی دورنسایف در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پاسخ می دهند و تمایل خود برای رأی دادن به نامزد مورد نظر خود را اعلام می نمایند.

نتایج جدیدترین نظرسنجی ها و آنالیز های مرکز دورنسایف که روز چهارشنبه (23 مهرماه) منتشر شده، نشان می دهد که 53.72 درصد از شرکت نمایندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت نموده اند و 41.58 درصد از مردم آمریکا حامی ترامپ هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تظاهرات زنان علیه ترامپ در واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات زنان علیه ترامپ در واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید