تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می شود ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تیم بلاک چین فیسبوک توسعه خواهد یافت. این خبری است که از سوی معاون بخش محصولات پیام رسان فیسبوک مطرح شده است. به نظر می رسد حوزه بلاک چین برای مارک زاکربرگ مهم تر از همیشه شده است.

تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می شود ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی به نقل از سی ان بی سی، فیس بوک شش فرصت شغلی برای گروه بلاک چین خود ایجاد کرده است. فرصت هایی که خبر از توسعه کسب و کار فیسبوک در حوزه ارزهای دیجیتال دارد.

مارک زاکربرگ در ژانویه سال جاری بیان نمود که در پی توسعه بخش بلاک چین در شرکت خود است و به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ می دهد. توسعه بلاک چین در فیسبوک به توسعه معاملات و نقل و انتقال های دیجیتال کمک می کند و احتمالا کاربران بیشتری را به این سیستم جذب می کند.

در روز 8 ماه مه، زمانی که دیوید مارکوس، رئیس بخش پیام رسان فیس بوک بیان نمود؛ از امروز در پی توسعه تیم بلاک چین خود هستیم و مکاشفات خود را در این حوزه افزایش خواهیم داد.

فیسبوک هنوز هیچ نوع اطلاعاتی در خصوص نحوه توسعه سیستم بلاک چین نداده است. اما نگاهی به شواهد مشخص می کند که قرار است شاهد یک پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای این پروژه باشیم. پلتفرمی که خدمات مالی نو و روش های برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات را بررسی می کند.

این نخستین باری نیست که فیسبوک در حوزه سیستم های نوآور سرمایه گذاری های پیروز می کند. پیش از این فیسبوک در سال 2014 روی واتساپ و سپس روی اینستاگرام سرمایه گذاری کرد.

منبع: انتخاب

به "تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می شود ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می شود ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید