خبرنگاران نحوه آموزش الکترونیکی غیردولتی ها بیشترین موضوع شکایت دانشجویان

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تهران- خبرنگاران- مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان سال گذشته از نحوه عملیاتی کردن یا اجرای آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های غیردولتی شکایت کردند.

خبرنگاران نحوه آموزش الکترونیکی غیردولتی ها بیشترین موضوع شکایت دانشجویان

فریدون جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش بهترین عینک آفتابی درباره شکایت هایی که در ایام کرونا به دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم ارسال شده است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بیشترین میزان فراوان شکایاتی که سال گذشته به وزارت علوم واصل شد، مرتبط با نحوه عملیاتی یا اجرایی کردن آموزش های مجازی در سطح موسسات و دانشگاه ها به خصوص غیردولتی ها بود.

وی اضافه کرد: گله دانشجویان از درست اجرا نشدن آموزش ها بود و با ارزیابی شکایت ها برخوردهای لازم صورت گرفت و بخشنامه ها و آیین نامه های لازم ابلاغ شد.

این مسوول وزارت علوم ادامه داد: با رسیدگی به شکایت های دانشجویان، هر چه به سرانجام سال 99 نزدیک تر می شدیم، از فراوانی این آمار کاسته می شد.

مدیرکل دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم درباره ارزیابی از میزان رضایت مندی مراجعه نمایندگان به این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت علوم سامانه نظرسنجی از مخاطبان خود را دارد که وقتی به حوزه های مختلف مراجعه می نمایند، به پاسخ و برخوردی که به صورت مجازی یا حضوری دریافت می نمایند، امتیاز می دهند.

جعفری ادامه داد: این بازخوردها در اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم رصد و آمار آن سالیانه منتشر می گردد. بر اساس ارزیابی های انجام شده، وزارت علوم در طول سه سال گذشته از نظر سنجش میزان رضایتمندی در دولت الکترونیک، جزو وزارتخانه های برتر شناخته شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نحوه آموزش الکترونیکی غیردولتی ها بیشترین موضوع شکایت دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نحوه آموزش الکترونیکی غیردولتی ها بیشترین موضوع شکایت دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید