خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می گردد؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مراقبت از مبلمان ، هم در خانه و هم در دفتر کار یکی از امور ضروری برای استفاده از آنها در طی سالیان است . بطور کلی تمیز کردن مبل یا صندلی با جاروبرقی خانگی کافی نیست، زیرا اغلب، لکه ها و بوهای مختلف در نواحی تکیه گاه ها، پشتی و صندلی ها به جای مانده و ظاهری ناخوشایند به مبل می بخشند.

خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می گردد؟

شستشوی مبل در منزل تهران یکی از خدماتی است که با آن می توان مبلمان منزل یا محل کار را تمیز و نو کرد .

خدمات خشک شویی آنلاین حباب برای خشکشویی مبلمان شامل اعزام تیم نظافتی با تجهیزات حرفه ای به منزل یا محل کار شما می باشد. (91092732 - 021)

آماده سازی برای تمیز کردن مبلمان باید با دقت انجام گردد، زیرا هر پارچه و حتی بیشتر از آن چرمی که برای روکش مبلمان استفاده می گردد، در برابر اثرات سفید نماینده ها، حلال ها و لکه برها مقاومت نمی نمایند و با استفاده از مواد مقرون به صرفه قیمت و بی کیفیت، ممکن است لکه ها و حتی سوراخ هایی در بافت آنها ظاهر گردد.

اگر هنوز تصمیم دارید خودتان مبل یا صندلی را تمیز کنید، برای این واقعیت آماده باشید که فقط می توانید سطح را به میزان 10 الی 15 درصد تمیز کنید و لکه خیس شده ممکن است عمیق تر شده و به تدریج دوباره در لایه بالایی ظاهر می گردند .

خشک شویی مبل در خانه چگونه انجام می گردد؟

خشکشویی آنلاین حباب برای خشکشویی مبلمان تکنسین های ماهر و متخصص خود را در روز توافق شده و در ساعت مقرر به محل مورد نظر مشتری اعزام می نماید . تمیز کردن در چندین مرحله انجام می گردد، اجرای دقیق هر یک از آنها برای دستیابی به برترین نتیجه مهم است.

- آماده سازی

به منظور آماده سازی مبلمان، تمیز کردن اولیه با استفاده از یک جاروبرقی حرفه ای و قدرتمند انجام می گردد که گرد و غبار، کنه های گرد و غبار و مواد زائد آنها را در مکان هایی که برای یک جاروبرقی معمولی غیرقابل دسترس است پاک می نماید.

- استفاده از مواد شوینده و لکه بر مخصوص

پاکسازی مبل ، شامل شستشو با مواد شوینده مخصوص ، از بین بردن کثیفی و لکه ها و سپس آبکشی است. در مرحله استفاده از محلول های شستشو، تمیز کردن عمیق مبلمان انجام می گردد، تحت عمل تجهیزات ویژه، خاک از سطح و لایه های عمیق مبل آغاز به حل شدن می نماید. برای از بین بردن کثیفی ها و مواد شوینده، آبکشی ضروری است تا اثر احتمالی آنها بر روی لکه بر خنثی گردد. تکنسین تصمیم می گیرد که با در نظر گرفتن ماهیت آلودگی، از کدام لکه بر برای حذف لکه استفاده کند. تمیز کردن نهایی به منظور حذف مواد شیمیایی انجام می گردد تا استخراج مایع با سریع ترین زمان خشک شدن به حداکثر برسد. بدون تجهیزات خاص، این فاز پیروز نخواهد بود، زیرا رطوبت بیش از حد باعث آسیب های جبران ناپذیری به مبلمان می گردد.

- خشک کردن مبلمان

مبلمان پس از یک چرخه کامل در نهایت در دو تا سه ساعت خشک می شوند.

چند نکته قبل از آغاز به تمیز کردن مبلمان به وسیله خودتان

- ابتدا هرگونه گرد و خاک روی مبلمان خلاص شوید. بدین منظور صندلی ها و بین و زیر کوسن ها و درزهای مبل را جاروبرقی بکشید. بعلاوه می توانید روی کوسن ها را با دستانتان یا قالی کوب پاک کنید تا گرد و غبار فرو رفته را از بین ببرید.

- برای حذف لکه های ایجاد شده روی مبلمان می توانید از کمی جوش شیرین بهره ببرید. این پودر سفید ، بو را جذب می نماید و به سخت ترین لکه ها حمله می نماید. روی پارچه جوش شیرین بپاشید، بگذارید 15 دقیقه بماند و در خاتمه جاروبرقی بکشید.

- برای محافظت از ایجاد خط و خراش روی هر قطعه چوب، فلز یا پلاستیک از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن و خلاص شدن از شر لکه ها بهره ببرید.

- قبل از استفاده از هر ماده شیمیایی ، ابتدا تست نقطه ای انجام دهید. آزمایش لکه برها بر روی هر نوع لکه باید بر روی قسمتی از مبل که معین نیست انجام گیرد.

- برای تمیز کردن مبل های خشک در خانه، هیچ چیز بهتر از فوم روکش داخلی خشک نیست. این فوم ها که به صورت آئروسل فروخته می شوند، به طور ویژه برای تمیز کردن مبل های پارچه ای طراحی شده اند.

از قلم نیاندازید که هنگام تمیز کردن مبلمان پارچه ای، از رطوبت بیش از حد خودداری کنید . به عنوان مثال ، هنگام استفاده از مخلوط آب صابون ابتدا یک پارچه سفید که نرم و کاملا تمیز است را در آب فرو کنید، سپس این پارچه را خیلی خوب بچلانید تا متوجه شوید هیچ آبی از آن خارج نمی گردد و رطوبت پارچه به سختی احساس می گردد . در این صورت است که مبلمانتان خیلی خیس نمی گردد .

برای درخواست شستشوی مبلمان در منزل به وسیله خشکشویی حباب ، تماس بگیرید. (91092732 - 021)

منبع: اتاق

به "خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید