دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را با تصفیه مارکت بهتر بشناسیم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یکی از برترین دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی در ایران برند زینود است که به وسیله شرکت تصفیه آب تصفیه مارکت فراوری می گردد.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را با تصفیه مارکت بهتر بشناسیم

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تصفیه مارکت از نوآوری های زیادی بهره برده است. اگر در پی خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با کیفیت هستید حتما نام زینود را شنیده اید. شرکت تصفیه مارکت، شرکت آبین، شرکت دیجی کالا، سایت ترب، شرکت آبسازه، شرکت آب پاکسازان، دیجی آب کالا و آب فناور به همراه شرکت شیراز تصفیه، جزو برترین فراوری نماینده گان و فروشندگان دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی هستند.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را بهتر بشناسیم

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای مصرف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای شناخت برترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، ابتدا باید اهمیت نوع مصرف، مقدار آب تصفیه شده مورد احتیاج و مشخصات آب ورودی را بررسی کنیم تا متناسب با آن، برترین انتخاب را داشته باشیم.

در شرایط متفاوت می توان به صورت سفارشی سازی، دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی را فراوری و مورد بهره برداری قرار داد. به طور کلی استفاده از این دستگاه ها نسبت دستگاه های صنعتی بسیار ارزان تر است. در این مقاله تجربه کاری کارشناسان تصفیه مارکت را بررسی می کنیم تا دید بسیار خوبی نسبت به انتخاب و انواع مصارف دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی داشته باشید.

انواع مصارف دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تصفیه مارکت و پیشنهاد مناسب برای آن ها

کافی شاپ ها

کافی شاپ ها از مراکزی هستند که احتیاج جدی به دستگاه تصفیه آب دارند. زیرا با استفاده از دستگاه های تصفیه آب، کیفیت آب، چای، قهوه و... بالا می رود. بسیاری از تجهیزات کافی شاپ ها احتیاج به دستگاه تصفیه آب دارند تا طول عمر آن ها بالا برود و اتصالات و مدارهای داخلی آن ها رسوب نگیرد. از تجهیزات مورد استفاده در کافی شاپ ها؛ ماشین قهوه ساز یا اسپرسو، دستگاه باریستا، دستگاه یخ ساز و... است. شفاف بودن و کیفیت بهتر محصولات کافی شاپ، رابطه مستقیمی با استفاده از دستگاه تصفیه آب دارد.

نوع دستگاه تصفیه آب، به مقدار مصرف و ظرفیت کافی شاپ بستگی دارد. اگر کافی شاپ، مصرف آب کمی داشته باشد، یک دستگاه تصفیه آب خانگی هم می تواند احتیاج آن را برآورده سازد. اما اگر مصرف آن بالاتر باشد|، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی زینود مدل asi4001ps برترین پیشنهاد است. البته در کنار این دستگاه باید از مخزن تحت فشار استفاده گردد که آن هم بستگی به حجم آب مصرفی مورداحتیاج کافی شاپ دارد. موردی که خیلی زیاد مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. این دستگاه دارای دو مخزن تحت فشار تایوانی مدل tp19p است، که حداکثر رضایتمندی برای مشتریان را دارد.

ادارات و موسسات

در اداره ها نیز مشابه کافی شاپ ها مصرف آب معمولاً زیاد است. مصرف آب در اداره ها بیشتر مربوط به پر کردن مخازن آب سردکن و منبع سماور برای چای است. در نتیجه به سادگی می توان مقدار مصرف آب را در ادارات تشخیص داد و براساس تعداد پرسنل و فضای محل نصب، پیشنهادات متفاوتی ارائه داد. مثلاً در کمترین حالت از یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای ادارات استفاده کرد.

به طور تجربی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مناسب برای اداره های بالای ده نفر است، مانند دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی زینود مدل asi4001ps، که در کنار آن از مخزن پلی اتیلن 100 تا 500 لیتری استفاده می گردد. مخزن های تحت فشار برای مواردی که تمایل به استفاده از فضای کابینت زیر سینک برای محل نصب وجود دارد، پیشنهاد مناسبی است.

کارگاه ها

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی برای کارگاه ها، با توجه به مقدار مصرف و تعداد کارگران مشغول در آن ، مورد استفاده قرار می گیرد. کارگاه ها معمولاً در حاشیه شهرها هستند و احتمال استفاده آن ها از آب چاه هم وجود دارد. در این صورت حتماً احتیاج است بررسی آب به صورت فیزیکی و شیمیایی و بعلاوه آزمایش میکروبی انجام گردد. در صورت آلودگی میکروبی باید از روش های مکمل برای گندزدایی آب مثل؛ کلر زنی یا اشعه یو وی استفاده کرد. در بعضی کارگاه ها که از آب سردکن های فشاری استفاده می گردد، باید مخزن پلی اتیلن با ظرفیت مناسب بین 500 تا 1000 لیتر استفاده گردد و در مکانی بالاتر از آب سردکن قرار بگیرد تا فشار لازم برای مخزن به وجود آید.

مهد کودک ها و مدارس

دستگاه تصفیه آب برای مهد کودک ها و مدارس به دلیل مصرف شرب بچه ها و دانش آموزان، اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که بچه ها باید آب سالمی مصرف نمایند تا دچار بیماری های عفونی و گوارشی نشوند. با توجه به نوع مصرف، پیشنهادهای گوناگونی می توان برای دستگاه تصفیه آب ارائه کرد. اما به طور معمول در مهد کودک ها، در بخش آبدارخانه، دستگاه تصفیه آب نصب می گردد و بسته به ظرفیت آن ، پیشنهادها هم متفاوت خواهد بود. به طور معمول دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی زینود مدل های ASI4001PS، دستگاه پر فروشی است، اما برای مدارس از دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی برای تامین آب در قسمت آب خوری استفاده می گردد.

کارواش

در کارواش ها رویکرد متفاوتی از دستگاه تصفیه آب مد نظر قرار گرفته است. چون مصرف آب برای شرب نیست و از طرفی باید کیفیتی داشته باشد تا رسوب از آب حذف گردد و آب روی ماشین های شسته شده اثری از خود برجای نگذارد. بعضی کارواش ها از آب چاه استفاده می نمایند و بعضی آب را به صورت تانکری خریداری می نمایند. استفاده از پیش تصفیه ها به همراه دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی اهمیت زیادی دارد. به طور کلی اینکه یک کارواش روزانه چند متر مکعب مصرف دارد، می تواند موضوع معین نماینده ای برای انتخاب درست دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی باشد. به طور عمومی دستگاه های زینود مدل های 1200 گالن تا 2400 گالن، مدل های پر فروش برای این مصارف هستند. با دریافت مشاوره از تصفیه مارکت می توان برای انتخاب نوع دستگاه تصفیه آب تصمیم گیری کرد.

فراوری آب باطری، مقطر و شوینده ها

برای فراوری آب باطری، مقطر و شوینده ها، از دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده می گردد. البته در ظرفیت های بالای 10 متر مکعب، استفاده از دستگاه های نیمه صنعتی مناسب نیست و باید از دستگاه های صنعتی استفاده گردد، اما برای فراوری نمایندگانی که به تازگی آغاز به فعالیت نموده اند و به عنوان فراوری نمایندگان خرد و بعضاً میانه شناسایی می شوند، استفاده از دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی، برترین پیشنهاد است.

فراوری آب مقطر به چند پارامتر وابسته است از قبیل؛ مقدار احتیاج، بررسی آب ورودی و بررسی آب خروجی مورد احتیاج. در کنار توجه به این پارامترها، باید توجه داشت که، آبی که سختی آن زیر 5 PPM است، آب مقطر نامیده می گردد. آب مقطر در فراوری شوینده ها نقش مهمی دارد و در صورتی که آب استفاده شده، سختی مناسبی نداشته باشد، سبب ضرر و هدر رفت مواد اولیه می گردد.

دیگر مصارف دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله؛ پروش ماهی های زینتی، پرورش زالو، استفاده بانک ها، فروش آب تصفیه شده در حجم کم، کشاورزی، دامداری و موارد بسیار دیگر که به وسیله تیم فنی و کارشناسی تصفیه مارکت صورت گرفته است و با موفقیت کامل در حال استفاده است. این مقاله به صورت بسیار خلاصه، دورنمایی از معرفی دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی داشت. فراوری و خدمات دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی، کاری بسیار تخصصی است و کسانی که در حوزه دستگاه های تصفیه آب خانگی فعالیت دارند می توانند به خوبی در این زمینه مشاوره و خدمات دریافت نمایند. تصفیه مارکت تجربه بسیار زیاد و متنوعی در زمینه دستگاه های نیمه صنعتی در مصارف مختلف دارد. کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان در تمامی انواع مصارف را دارند. کافی است با شماره خط ویژه 02133121212 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را با تصفیه مارکت بهتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را با تصفیه مارکت بهتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید