روایت بازیگر سریال آقازاده از فیلم فاخر مادر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود و امین تارخ بازیگر این فیلم نیز در این باره مصاحبه خواهد نمود.

روایت بازیگر سریال آقازاده از فیلم فاخر مادر

به گزارش گروه فرهنگی بهترین عینک آفتابی، برنامه سینمای ایرانی شبکه هیسپان تی وی در این قسمت که امشب دوم اسفندماه پخش می گردد، به نمایش و آنالیز فیلم مادر به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی می پردازد و طی آن، اسوالدو کانالز مجری برنامه به مصاحبهی رو در رو با امین تارخ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران می نشیند.

برنامه سینمای ایرانی که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به آنالیز و مصاحبه با عوامل و بازیگران آن می پردازد، در این قسمت فیلم مادر را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می نماید.

در این برنامه ابتدا بخش های کوتاهی از فیلم مادر پخش و ضمن معرفی آن، به مرور فعالیت ها و کارنامه علی حاتمی در عرصه فیلمسازی پرداخته می گردد. سپس مخاطبان اسپانیایی زبان به تماشای کامل این فیلم ایرانی خواهند نشست و در ادامه اسوالدو کانالز، مجری سینمای ایرانی با امین تاریخ بازیگر این فیلم درباره نماد ها و فرهنگ ایرانی که در مادر به تصویر کشیده شده، به مصاحبه می پردازد. همچنین امین حکیم خواه به عنوان منتقد سینما نیز درباره این فیلم، توضیحاتی را به مخاطبان هیسپان تی وی در آمریکای لاتین ارائه خواهد داد.

فیلم مادر در سال 1368 فراوری شده و بازیگرانی، چون محمدعلی کشاورز، رقیه چهره آزاد، اکبر عبدی، امین تارخ، فریماه فرجامی، جمشید هاشم پور، حمید جبلی، حمیده خیرآبادی و محبوبه بیات در آن نقش آفرینی کردند.

سینمای ایرانی (Cine Iraní) به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه دوم اسفند ماه ساعت 18 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت 10:30 و 22:30 روز یکشنبه برای اسپانیایی زبان های سراسر دنیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روایت بازیگر سریال آقازاده از فیلم فاخر مادر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت بازیگر سریال آقازاده از فیلم فاخر مادر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید