خبرنگاران سهم محمود پاک نیت در مهار بحران کرونا؛ نه به سفر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شیراز-خبرنگاران- محمود پاک نیت بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از مردم ایران خواست در ایام نوروز در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

خبرنگاران سهم محمود پاک نیت در مهار بحران کرونا؛ نه به سفر

چهره های هنری همیشه در بین مردم از محبوبیت خاص و ویژه ای برخوردار هستند و به همین دلیل دیدگاه های آنان تاثیر شگرفی در افکار عمومی به خصوص در زمان بحران دارد.

در حال حاضر که جامعه جهانی به خصوص ایران با بحران کرونا روبرو شده است نظرات و دیدگاه های آنان می تواند در کنترل این بیماری و حفظ سلامت آحاد مختلف جامعه تاثیرگذار باشد.

از آنجا که مقابله با بحران نیازمند عزم همگانی است و بدون یک اراده جمعی معطوف به روبروه موثر با بیماری، امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد، برهمین اساس و به ابتکار بهترین عینک آفتابی پویشی برای فراخوان عمومی به مسوولیت پذیری جمعی در برابر کرونا به راه افتاده است.

محمود پاک نیت از چهره های نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که در 10 دی ماه سال 1331 در شهر کارزون به جهان آمد و اکنون 67 ساله است، او همان بازیگری است که در سریال یوسف پیامبر نقش حضرت یعقوب را بازی کرد.

وی در سال 1348 فعالیت جدی اش را در زمینه تئاتر آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در ده ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی در 52 نمایش نیز تا به امروز حضور داشته است.

او در سال 1352 در اداره کل فرهنگ و هنر استخدام شد و از سال 1367 فعالیت جدی اش را در سینما و تلویزیون آغاز کرد و توانست مدرک درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد.

پاک نیت با بازی در سریال روزی روزگاری به شهرت رسید و بعدها این محبوبیت با بازی در سریال های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت و بعد هم در سریال های پرطرفدار تلویزیونی نظیر یوسف پیامبر، سریال پریا و سریال خانگی شهرزاد به خوبی درخشید.

وی با پیوستن به پویش سهم من در مهار کرونا خطاب به مردمی که عاشق خطه فارس هستند و همه ساله برای دیدن طبیعت و آثار باستانی به این استان سفر می نمایند، گفت: مردم شیراز و فارس عاشق شما و به میهمان نوازی در تمام جهان زبانزد هستند اما سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، از همگان درخواست دارند برای حفظ سلامت خود و جامعه از سفر به این استان خودداری نمایند.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: سال جاری مردم فارس به خصوص شیرازی ها از دیگران تقاضا دارند برای حفظ سلامت خود و خانواده، سفر به استان فارس را کنار بگذارند چون این ویروسی که جهان را فرا گرفته، ممکن است خدای نکرده به مسافران در این سفر آسیب برساند.

پاک نیت بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا را ماندن افراد در خانه دانست و اضافه نمود: باید همه در خانه های خود بنشینیم و برای خود سرگرمی هایی درست کنیم و این چند روز عید نوروز را در کنار خانواده خود حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: سفر کردن در این شرایط بسیار خطرناک است و مردم فارس و شیرازی های عزیز که واقعا میهمان نواز هستند از مردم ایران تقاضا می نمایند که سال جاری از سفر به شیراز پرهیز نمایند چون آن ها را دوست دارند و عاشق میهمانان عزیز هستند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا عصر بیست و هفتم اسفند 31 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شده که با احتساب آنها شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به 326 نفر رسیده است.

از موارد شناسایی شده 58 نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند و تا کنون 11 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فارس جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سهم محمود پاک نیت در مهار بحران کرونا؛ نه به سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم محمود پاک نیت در مهار بحران کرونا؛ نه به سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید