سجادی با رد شایعه تبعیض بین استقلال و پرسپولیس: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: به هیچ وجه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نشده ام و از هر دو تیم حمایت می کنم.

سجادی با رد شایعه تبعیض بین استقلال و پرسپولیس: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سیدحمید سجادی در گفت وگوی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اظهار نظر بعضی مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم های پرطرفدار مرکز، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می گردد، گفت: به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده ام و از هر دو تیم حمایت می کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می گذارم و در خدمت شان نیز هستم. مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند، چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع رسانی نمی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بنده با هیئت مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همانند ساعت انجام می دهند. ضمن اینکه می توانید از هر دو عزیز هم سرپرست باشگاه پرسپولیس و هم مدیرعامل استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان احتیاج داشتند و برنامه ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این رخ داده است یا خیر.

وی یادآور شد: به وظیفه خود نسبت به آنچه در خصوص حمایت از تیم های پرسپولیس و استقلال بر عهده داریم، عمل نموده ایم، اما نمی توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی دهیم، اما از هر دو تیم حمایت نموده و یاری شان می کنیم و این وظیفه ماست و منتی هم نداریم.

سجادی گفت: هم اکنون در ماجرای برطرف مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در خصوص بسته بودن پنجره نقل وانتقال تیم وجود دارد، از همه حمایت می کنیم، اما یکسری اقدامات احتیاج به اطلاع رسانی ندارد و خودشان می دانند که ما داریم کارهای شان را انجام می دهیم.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: طرفداران پرسپولیس و استقلال اصلاً نگران نباشند، چرا که ما به طور یکسان به وظایف مان برای هر دو تیم عمل می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سجادی با رد شایعه تبعیض بین استقلال و پرسپولیس: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی با رد شایعه تبعیض بین استقلال و پرسپولیس: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید