عکس ، افزایش 100 کیلویی وزن جوان 26 ساله چینی در قرنطینه کرونا

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یک جوان چینی که پیش از شروع قرنطینه کرونا در ووهان چین حدود 178 کیلو وزن داشت، در پنج ماه گذشته بیش از 100 کیلوگرم دیگر به وزن خود اضافه نمود و حالا برای کاهش وزن در بیمارستان بستری است.

عکس ، افزایش 100 کیلویی وزن جوان 26 ساله چینی در قرنطینه کرونا

به گزارش بهترین عینک آفتابی، حدود یک ماه پیش و با وخیم شدن حال آقای ژو، پزشکان او را با سخت ترین شرایط ممکن به بیمارستان منتقل کردند و حالا قرار است با عمل جراحی، از وزن این جوان 26 ساله کم نمایند. گفته می گردد ژو با حدود 279 کیلو سنگین ترین مرد ووهان است و حتی می تواند نامزد ورود به کتاب رکوردهای گینس هم باشد.

این جوان چینی که کارمند یک کافی نت در شهر کرونازده ووهان است، از اوایل ماه ژانویه دیگر از خانه بیرون نرفت و در پنج ماه بیش از 100 کیلو سنگین تر شد. او حدود دو هفته پیش به بیمارستان دانشگاه ووهان رفت و پزشکان کوشش کردند پس از پایدار شدن شرایط سلامتی، با انجام دادن عمل جراحی وزن بدنش را کم نمایند. ژو که 170 سانتیمتر قد دارد، در تمام عمر با وزن زیاد دست و پنجه نرم می کرد و ماندن در خانه در دوران شیوع کرونا هم باعث شد مشکل او جدی تر و وخیم تر گردد.

ژو می تواند 48 ساعت در تخت خود بخوابد و حتی به آب و غذا هم احتیاج نداشته باشد. برای منتقل کردن این جوان سنگین وزن چینی به بیمارستان 10 نفر همکاری کردند؛ شش نفر از نیروهای امنیتی و چهار نفر از بخش پزشکی. انتظار می رود تا چند روز دیگر عمل جراحی کاهش وزن روی ژو انجام و از وزن 279 کیلویی او تا حدودی کاسته گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، افزایش 100 کیلویی وزن جوان 26 ساله چینی در قرنطینه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، افزایش 100 کیلویی وزن جوان 26 ساله چینی در قرنطینه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید