عکس های باورنکردنی یک آماتور از حیات وحش!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یک عکاس 38 ساله لهستانی عکس های شگفت انگیزی از حیات وحش گرفته و به طرز باورنکردنی، او فقط به عنوان یک تفریح عکاسی می نماید.

عکس های باورنکردنی یک آماتور از حیات وحش!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، توماش پیلا، صحنه هایی از قلمرو حیوانات آفریقا را با ذوق و استعداد عالی عکاسی می نماید و لنز خود را به سمت همه چیز می گرداند، از شیر هایی که طعمه های خود را می بلعند تا گوریل هایی که به آرامی نوزادان تازه متولد شده خود را در آغوش می گیرند.

مستندسازی حیات وحش آفریقا از سال 2016، زمانی که برای اولین بار از کنیا بازدید کرد، مورد علاقه توماش بوده است. او فاش می نماید: در آن موقع بود که طبیعت آفریقا قلب من را ربود و من تا امروز تحت طلسم آن هستم.

از آن موقع، او با در دست داشتن دوربین به سراسر کشور های جنوب صحرای آفریقا سفر نموده است. این گستردگی گونه های جانوری منطقه است - کاملاً برخلاف گونه های ساکن در قاره های دیگر - که Szpila را جادو نگه می دارد.

او خاطرنشان می نماید: طبیعت لحظات هیجان انگیز زیادی را برای مشاهده ایجاد می نماید - شکار شکارچیان گاهی اوقات بسیار چشمگیر است.

پیلا با تأمل در سبک عکاسی خود می گوید: من دوست دارم حیوانات در عکس ها مقداری احساسات را منتقل نمایند. من به خصوص زمانی را دوست دارم که این احساسات شبیه انسان باشد.

عکاس لهستانی برای اطمینان از اینکه مزاحمتی برای حیوانات ایجاد نکند، بیشتر عکس های خود را در اتومبیل های خارج از جاده در طول سافاری می گیرد. او می گوید: هرگز نمی دانی در پشت بوته یا تپه بعدی چه خواهید دید.

این عکاس با استعداد چند نکته برای تازه کارانی که قصد عکاسی از حیات وحش این قاره را دارند، دارد.

وی فاش می نماید که یکی از اشتباهات رایج عکس گرفتن در ظهر است، زمانی که حیوانات از آفتاب در سایه پناه می برند و عکس های ضعیفی را ایجاد می نمایند. یکی دیگر از اشتباهات، عکس گرفتن از دهانه سقف کامیون های آفرود است. او می گوید: وقتی دوربین تا حد امکان پایین است، ترجیحاً در سطح چشم حیوانات، عکس های جالب تری منتشر می گردد.

در نهایت، پیلا می گوید که صبر در عکاسی حیات وحش سودمند است. او فاش می نماید: واقعاً ارزش این را دارد که منتظر بمانیم تا حیوان به سمت ما بچرخد، و حتی بهتر است وقتی به دوربین نگاه می نماید عکس بگیریم.

منبع: فرارو

به "عکس های باورنکردنی یک آماتور از حیات وحش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های باورنکردنی یک آماتور از حیات وحش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید