فرق هتل آل و یو آل چیست؟ ALL و UALL یعنی چه؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در ابتدا باید گفت که یوآل یا ultra all inclusive و آل یا همان All inclusive یکی از اقسام خدمات هستند نه نوعی از هتل! در واقع به مجموع خدماتی دلالت دارند که هتل ها موظف اند در ازای دریافت هزینه رزرو به مهمانان خود ارائه دهند و دیگر مبلغ اضافه ای از آن ها نگیرند. فرق هتل آل و یو آل تنها 2 موضوع است:

فرق هتل آل و یو آل چیست؟ ALL و UALL یعنی چه؟

در هتل All برعکس هتل Uall:

  1. نوشیدنی ها و مواد غذایی از آغاز روز تا 12 شب رایگان است.
  2. استخر و ماساژ و اسپا به صورت شارژی است نه کاملا رایگان.

سرویس all و Uall ابتدا در میامی آمریکا پایه گذاری و بعد از انتقال این نوع از هتل داری به آنتالیا، با استقبال اهالی خاورمیانه، کم کم تبدیل به سبک گردشگری اختصاصی ترکیه شد. بنابراین اگر می خواهید هتل آل و هتل یو آل را تجربه کنید، یکی از برترین تورهای آنتالیا بهترین عینک آفتابی را با دوستان خود رزرو نموده و از خدمات 24 ساعته ی فوق العاده بهره مند شوید.

در ادامه شرح کاملی از این که هتل آل چیست؟ هتل یوآل چیست؟و اصلا فرق هتل آل و یو آل چیست، خواهیم داد.

آنچه در این مطلب می خوانید

  • هتل آل All inclusive چیست؟
  • هتل یوآل Ultra All inclusive چیست؟
  • هتل های All و UAll مناسب چه کسانی است؟
  • مقایسه امکانات ارائه شده در هتل های All و UAll
  • مزایای هتل های Uall و All
  • تفاوت در قیمت گذاری و پکیج های هتل های All و UAll
  • تصمیم گیری و انتخاب مناسب بین هتل All و UAll
  • جمع بندی و توصیه های نهایی برای مسافران
  • سوالات متداول

هتل آل All inclusive چیست؟

همان طور که از نامش پیداست، آل اینکلوسیو در همه جنبه ها، امکانات جامع و کاملی را برای یک سفر فوق العاده فراهم می نماید. اما نکته مهم این است که امکانات این هتل ها باهم یکسان نیست بلکه بسته به جایی که انتخاب می کنید خدمات متفاوتی دریافت می کنید.

All inclusive به خدماتی دلالت دارد که هتل ها موظف اند در ازای دریافت هزینه رزرو، آن را تا ساعاتی معین به مهمانان خود ارائه دهند؛ یعنی به طور دقیق تر، قبل از سفر مبلغ معینی را برای اقامت، نوشیدنی، غذا در سه وعده و سرگرمیات داخل هتل می پردازید و از صبح تا 12 شب به صورت نامحدود از آن ها استفاده می کنید.

حتما امکانات مجموعه را به طور دقیق آنالیز کنید زیرا که ممکن است بعد از رسیدن به مقصد مجبور باشید هزینه های سرگرمیات آبی را جداگانه پرداخت کنید!

هتل یوآل Ultra All inclusive چیست؟

آن چه در هتل های اولترا آل اینکلوسیو ارائه می گردد، امکانات رفاهی لوکس، غذا، نوشیدنی های با کیفیت، سرگرمیات متنوع از جمله استخر، ماساژ و اسپا بدون محدودیت زمانی است. می توان گفت برای هیچ کاری مجبور به ترک اقامتگاه خود نمی شوید زیرا که از رستوران های بین المللی گرفته تا انواع سرگرمیات آبی در دسترس شما خواهد بود؛ در هتل UALL شب و خاموشی معنایی ندارد!

به طور خلاصه در یک هتل یوآل، برترین خدمات به صورت نامحدود و 24 ساعته در اختیار مسافران قرار می گیرد و در طول اقامتتان هیچ هزینه اضافه ای ندارید زیرا تمام مبلغ را در ابتدا پرداخته اید. بنابراین هیچ نگرانی از بابت افزایش هزینه های پیش بینی نشده نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

لوکس ترین هتل های آنتالیا

هتل های All و UAll مناسب چه کسانی است؟

اقامتگاه های آل و یوآل، هتل بیس هستند یعنی مناسب کسانی اند که می خواهند زمان زیادی را در اقامتگاه خودسپری نمایند و برای سرگرمی مجبور به ترک هتل نشوند.

از طرفی این هتل ها مناسب کسانی است که محدودیت زمانی دارند و می خواهند از یک سفر کوتاه برترین بهره وری را داشته باشند زیرا که در اقامتگاه های آل و یو آل تمام امکانات هتل در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس است! اگر شب زنده دار هستید، این جا مناسب شماست!

در پایان می توان نتیجه گیری کرد که این هتل ها بیش تر مناسب قشر جوان هستند نه خانواده های دارای فرزند؛ گرچه که بسیاری از خانواده ها به علت دریافت برترین خدمات با صرفه مالی این هتل ها را برمی گزینند.

مقایسه امکانات ارائه شده در هتل های All و UAll

هتل یو آل همان هتل آل است بدون محدودیت زمانی برای استفاده از نوشیدنی ها، غذاها و سرگرمیات آبی در 24 ساعت شبانه روز. به صورت جزئی تر می توان گفت فرق هتل آل و یو آل در 2 مورد است:

  • ساعات ارائه خدمات رایگان: بار نوشیدنی، غذا و میان وعده ها در هتل all فقط تا 12 شب رایگان است. اما در uall چنین محدودیتی وجود ندارد.(این مورد اصلی ترین تفاوت آل و یو آل است)
  • خود خدمات رایگان: خدماتی مثل باشگاه، استخر، ماساژ، اسپا در هتل all شارژی هستند و اگر مایل به استفاده از آن ها بودید باید مبلغ اضافه ای بپردازید. درست برعکس هتل uall !

بالطبع هرچه قیمت هتل گران تر باشد، خدماتش هم بیش تر خواهد بود اما از قلم نیاندازید که قبل از سفر در خصوص کیفیت غذا و نوشیدنی ها تحقیق کنید زیرا که ممکن است در هتل های آل مجبور شوید برای نوشیدنی های خاص و هم چنین برخی غذاها هزینه جداگانه پرداخت کنید.

بدین منظور بهتر است قبل از رزرو هتل خود با کارشناسان بهترین عینک آفتابی مشورت کنید.

مزایای هتل های Uall و All

این جا نیازی به کیف پول خود ندارید!

با این که شاید قیمت هتل آل و یو آل شما را متعجب کند، اما اگر هزینه های سفر را به صورت جداگانه محاسبه کنید، متوجه می شوید که این هتل ها ارزان تر هستند؛ زیرا پیش از سفر تمام هزینه های اقامت و خوردوخوراکتان را پرداخت می کنید و دیگر نگران بالا رفتن مخارجتان نیستید.

این ویژگی موجب می گردد که بدون نگرانی و اضطراب بابت هزینه ها و با آگاهی از اینکه تقریباً تمامی امکانات رفاهی هتل رایگان است و هزینه غافل گیرنماینده ای در پایان وجود نخواهد داشت، با آرامش خاطر از لحظات اقامت خود لذت ببرید.

تفاوت در قیمت گذاری و پکیج های هتل های All و UAll

ارزان ترین اتاق هایی که می توانید پیدا کنید، بسته به فصل و شهری که به آن سفر می کنید، برند هتل و مقدار تقاضا از 100 تا 300 دلار در شب آغاز می شوند.

اما برای رزرو یک هتل لوکس all، انتظار نداشته باشید که کمتر از 500 بپردازید. در خصوص هتل های Uall نیز ممکن است یک سوئیت خانوادگی، بیش از 1000 تا 1500 دلار در هر شب هزینه داشته باشد.

تصمیم گیری و انتخاب مناسب بین هتل All و UAll

در ابتدا باید گفت که هتل های all و uall در همه جای جهان وجود ندارند. این اقامتگاه ها بیشتر در خاورمیانه و خصوصا ترکیه پیدا می شوند.

بنابراین اگر قصد سفر به ترکیه و خصوصا آنتالیا را داشته باشید، این سوال برایتان پیش می آید که بین all و uall کدام مناسب شماست؟ یک فاکتور مهم در پاسخ به این سوال مباحث مالی است؛ اگر از نظر مالی مسئله ای برای پرداخت هزینه هتل uall ندارید، قطعا برترین گزینه می باشد. زیرا که در این هتل ها مسئله تنها غذا و نوشیدنی نیست، بلکه بسیاری از امکانات سرگرمیی نیز مهم هستند و با رزرو هتل یوآل تمامی این امکانات اضافی را قبل از سفر میپردازید و دیگر نه استفاده از کوچکترین امکانات را از دست می دهید، و نه دلهره زیاد شدن هزینه های برنامه ریزی نشده را دارید.

جمع بندی و توصیه های نهایی برای مسافران

all و Uall اقامتی هستند که هزینه هتل، نوشیدنی، فعالیت های سرگرمیی از قبل پرداخته می شوند. بزرگترین ویژگی این هتل ها این است که با هزینه های غافلگیرنماینده همراه نیست.

10 سوال مهم قبل از رزرو هتل all و Uall :

  • آیا ترانسفر فرودگاهی شامل خدمات هتل می گردد؟
  • آیا نوشیدنی سرو می نمایند؟ این نوشیدنی ها از چه برندی هستند؟
  • آیا می توانید خدمات 24 ساعته غذا و نوشیدنی دریافت کنید؟
  • هتل مورد نظر دارای چند رستوران است و چه نوع غذاهایی سرو می نمایند؟
  • آیا سوئیت ها دارای مینی بار هستند؟
  • چه سرگرمیات آبی دارند و آیا شامل رزرو شما می گردد؟
  • دارای اینترنت رایگان هست؟ در کدام قسمت های هتل قابل دسترسی است؟
  • آیا انعام و مالیات در قیمت رزرو شما گنجانده شده است؟

اگر هنوز هم برای سفر به آنتالیا شک دارید، وبلاگ 9 علت برای اینکه، چرا باید به آنتالیا سفر کرد را بخوانید و سپس برای دریافت مشاوره با کارشناسان آژانس هواپیمایی بهترین عینک آفتابی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا هتل های all و Uall ارزش رزرو دارند؟

علاوه بر تکمیل بودن امکانات، یکی از مزایای اصلی هتل های all وUall برای کسانی که بودجه کمی دارند این است که برخلاف اقامتگاه های معمولی، که در آن ها باید دائماً هزینه ها و بودجه خود را برای وعده های غذایی، فعالیت ها و سرگرمیات آنالیز کنید، این جا می توانید با خیال راحت پکیجی همه چیز تمام از قبل پرداخت شده داشته باشید.

معایب هتل های all و Uall چیست؟

اگر زیاد غذا نمی خورید یا نمی نوشید، یا با بچه ها خردسال سفر می کنید، ممکن است بسیاری از امکانات هتل مورد استفاده شما نباشند ولی در پایان مجبور به پرداخت آنها شوید. در این صورت احتمالا اقامت در هتل های آل و یوآل مناسب شما نباشد.

منبع: ستاره ونک

به "فرق هتل آل و یو آل چیست؟ ALL و UALL یعنی چه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرق هتل آل و یو آل چیست؟ ALL و UALL یعنی چه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید