فیلم ، رولزرویس مدل برقی ماشین بزرگترین جاسوس جهان را ساخت!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، گجت نیوز نوشت: اولین رولز رویس برقی دنیا یا همان اسپکتر مدل 2024 ، یک خودرو سوپر کوپه الکتریکی است که حال و هوای جیمز باند را به ما منتقل می نماید. پس با Rolls Royce Spectre 2024 EV آشنا شوید.

فیلم ، رولزرویس مدل برقی ماشین بزرگترین جاسوس جهان را ساخت!

تقریبا بیشتر ما می دانیم که سازنده لاکچری ترین خودروهای دنیا هم به مانند هیوندا، کیا و ولوو، میخواهد تا انتهای سال 2030، تمام محصولات خود را در قامت ماشین های تمام برقی به بازار بفرستد. رولز رویس برقی اسپکتر مدل 2024 ، اولین گام این شرکت برای دستیابی به هدف الکتریکی شدن است که در ادامه با ابعاد و زوایا آن آشنا خواهید شد. اما پیش از رسیدن به قسمت های فنی، با گجت نیوز همراه باشید تا در یک ویدیو مجذوب نماینده و دیدنی، این کشتی لاکچری را بهتر دیدن کنید (اگر از افزونه ها یا نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده می کنید، شاید ویدیو برای شما نشان داده نگردد).

معرفی رولز رویس اسپکتر 2024 برقی

امضای معروفِ طراحی رولز رویس در جای جای این کوپه لاکچری به چشم می آید. از جلو پنجره نقره ای با ستون های عمودی و موازی تا چراغ های دو تکه ساده و فرم مستطیلی شکل سپر جلویی، ستون های پهن پیکر در خط C بدنه، رگه ای از رنگ سیاه بر روی صندوق عقب تا کاپوت و چراغ های خطر کوچک و تقریبا مستطیلی، دقیقا همان مواردی هستند که در بیشتر رولز رویس های نو مثل رولزرویس ریث به چشم می آیند.

البته رولز رویس اسپکتر مدل 2024 قرار نیست به عنوان جایگزین ریث به بازار بیاید بلکه میخواهد تا داستان رولز رویس فانتوم کوپه را با طرحی نو دنبال کند! به همین دلیل باید بگوییم که مقدار این دو مدل هم زیاد با هم فرقی ندارد و ابعاد رولز رویس Spectre مدل 2024 الکتریکی شامل 5450 میلی متر طول می گردد و فاصله محوری هم چیزی حدود 3210 میلی متر است. البته طول فانتوم تقریبا به 5900 میلی متر می رسد که از این نظر، واقعا یک کشتی خیابانی به شمار میرود. بعلاوه رینگ های 23 اینچی آیرودینامیکی هم زینت بخش چرخ های رولز رویس اسپکتر مدل 2024 خواهند بود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازنده، خودرو برقی رولز رویس اسپکتر مدل 2024 می تواند در هر بار شارژ، مسافتی به طول 418 کیلومتر را طی کند. نیروگاه محرک این کوپه مجلل ، احتمالا دو موتور الکتریکی در محورهای عقب و جلو است که می توانند به صورت مجموع، 577 اسب بخار قدرت و تقریبا 900 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه دهند. البته AWD بودن به صورت رسمی تایید نشده اما با توجه به طول 5.5 متری، کنترل این خودرو در حالت RWD واقعا مشکل و خطرناک است! به لطف این موتورهای قوی، رولز رویس اسپکتر مدل 2024 برقی قادر است تا در کمتر از 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و بعلاوه حدبیشتر سرعت آن به 250 کیلومتر می رسد. این اعداد برای یک خودرو EV آن هم با وزن تقریبا 3 تن، واقعا عالی به نظر می رسند.

سیستم های هوشمند در اولین رولزرویس برقی دنیا هم تقریبا از پس یک آزمایش سخت به مسافت 2.5 میلیون کیلومتر برآمده اند. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما گفته می گردد که رولز رویس Spectre مدل 2024 به سیستم رانندگی اتوماتیک سطح 2 مجهز شده باشد. در داخل کابین هم می توانید تلفیقی از هنر و تکنولوژی را دیدن کنید. به علاوه سقف کهکشانی هوشمند اسپکتر هم مانند تمام محصولات این برند، حضور پر رنگی در تزئینات داخلی دارد.

خودرو رولز رویس Spectre مدل 2024 و قالیچه پرنده!

راحتی و نرمی ماشین های رولز رویس همواره شهره عام و خاص بوده است اما به نظر می رسد که سیستم تعلیق رولز رویس اسپکتر مدل 2024 برقی در لیگ دیگری قرار گرفته است. سیستم تعلیق مسطح یا همان پلنار ساسپنشن (Planar Suspension)، تقریبا در اوایل سال 2020 و با رولزرویس گوست به میدان آمد.

این سامانه، ترکیبی از سیستم تعلیق بادی فعال با تکنولوژی دمپرهای نو رولز رویس است که می تواند حتی حضور یک سنگ کوچک را در زیر لاستیک های خودرو تشخیص دهد و اثر آن را از بین ببرد. سیستم تعلیق پلنار در رولز رویس Spectre مدل 2024 برقی ، با پیشرفت های چشمگیری همراه شده است تا سواری نرم تر و راحت تری را در اختیار خریداران قرار دهد.

قیمت اولین ماشین برقی رولزرویس و تاریخ ورود Spectre به بازار

گفته می گردد که خودرو الکتریکی سوپر کوپه رولز رویس Spectre مدل 2024 احتمالا در انتهای سال میلادی جاری (2023) به صورت رسمی وارد خیابان ها گردد. فعلا در خصوص هزینه های خرید آن چیزی اعلام نشده است اما بعضی منابع اذعان می نمایند که قیمت رولز رویس اسپکتر مدل 2024 برقی احتمالا از 400 هزار دلار آغاز خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فیلم ، رولزرویس مدل برقی ماشین بزرگترین جاسوس جهان را ساخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، رولزرویس مدل برقی ماشین بزرگترین جاسوس جهان را ساخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید