مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: داوران نگاه مثبتی نسبت به ما ندارند، مذاکره ای با فاضلی نداشته ایم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است داوران نسبت به شاگردان محمود فکری نگاهی مثبت ندارند.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: داوران نگاه مثبتی نسبت به ما ندارند، مذاکره ای با فاضلی نداشته ایم

هدایت یزدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بهترین عینک آفتابی، درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط کم کم مطلوب می شود و ما در پی ارتقای جایگاه خودمان در جدول هستیم. ناملایمتی های داوری، ما را به خواسته مان نمی رساند و کارشناسان داوری گفتند که داوران در دیدار با فولاد خوزستان و آلومینیوم، یک پنالتی برای ما اعلام نکردند.

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری بر سرنوشت تیم ها تأثیرگذار است، شرح داد: ذوب آهن سال گذشته بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در لیگ برتر باقی ماند و امتیازات دو بازی قبلی می توانست باعث صعود ما در جدول شود. انتظار داریم افشاریان و کمیته داوران، به این نکته توجه نکنند که از مرکز دور هستیم و بدانند که فوتبال مال هواداران است. مسجدسلیمان خواستگاه فوتبال در ایران و خاورمیانه به شمار می رود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نفت MIS باید از همه ظرفیت های خود برای بقا در لیگ برتر استفاده کند، به بهترین عینک آفتابی گفت: اگر داوران تصمیمات لازم را می گرفتند، جایگاه ما در جدول و شرایط روحی بازیکنان بهتر می شد. حس می کنیم چون از تهران و مراکز استان ها دور هستیم، نگاه داوران به ما مثبت نیست. با این وجود نفت هواداران بسیار زیادی دارد و باید نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند تا فرصت حضور در لیگ برتر، با سوت های اشتباه از هواداران دریغ نشود.

یزدی در مورد شایعه اضافه شدن وحید فاضلی به کادر فنی نفت مسجدسلیمان گفت: اگر فکری مربی جدیدی مدنظر داشته باشد، حتماً به کادر فنی اضافه خواهیم کرد. با این حال سرمربی تیم هنوز چنین درخواستی نداشته و مذاکره ای انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: داوران نگاه مثبتی نسبت به ما ندارند، مذاکره ای با فاضلی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: داوران نگاه مثبتی نسبت به ما ندارند، مذاکره ای با فاضلی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید