مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال اواسط آبان برگزار می شود

به گزارش بهترین عینک آفتابی، با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال تمرینات ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا اواسط آبان ماه برگزار می شود.

مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال اواسط آبان برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی بهترین عینک آفتابی، مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا قرار است از 16 آبان ماه به مدت 5 روز در جزیره کیش برگزار شود و بعد از سرانجام این تمرینات ملی پوشان کشورمان راهی تهران شده و بعد از یک استراحت کوتاه مدت به مشهد می فرایند تا خود را برای بازی محبت آمیز با کویت آماده کنند.

طبق گفته مسئولان کمیته فوتسال و با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسالیست های کشورمان قرار است اواخر آبان ماه به کویت بفرایند تا در آنجا 2 بازی محبت آمیز با تیم ملی این کشور برگزار کنند تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی مسابقات جام ملت های آسیا شوند.

مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا از 12 تا 23 آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می شود و در سرانجام 5 تیم اول این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی را کسب می کنند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا در گروه چهارم با تیم های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین رقابت خود روز پنجشنبه 13 آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال اواسط آبان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال اواسط آبان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید