کارپین: تیم فوتبال ایران قدرتمند است

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال روسیه گفت: ایران یک تیم قدرتمند است و تماشاگران بسیار خوبی دارد.

کارپین: تیم فوتبال ایران قدرتمند است

به گزارش گروه ورزشی بهترین عینک آفتابی، والری کارپین پس از تساوی یک بر یک مقابل ایران در نشست خبری گفت: مسلما بازیکنان من تمرینات خاصی را نداشتند و آمادگی کاملی بین بازیکنان در زمین وجود نداشت، اما نتیجه، نتیجه بدی نبود، چرا که وقتی تیم ما یک گل پیش افتاد من خیلی شاد شدم، اما از زمانی که گل مساوی را دریافت کردیم ورق به سود بازیکنان ایران برگشت. این بازیکنان ایران بودند که به سمت دروازه ما حمله می کردند. برنامه ما این بود که بتوانیم در ضد حمله ها پیروز شویم و به گل برسیم که نشد.

وی در مورد حضور تماشاگران در این ملاقات گفت: حضور طرفداران باعث شد بازی امروز خیلی شور و هیجان داشته باشد. من فکر این را نمی کردم که ایران چنین تماشاگران پر شوری را داشته باشید. حضور تماشاگران باعث شد تا هر 2 تیم فوتبال بسیار خوبی را ارائه دهند و من فکر می کنم با توجه به تماشاگرانی که ایران دارد می تواند یک فوتبال خوب و قدرتمند را ارائه کند. تیم ایران یک تیم قدرتمند است.

وی در مورد نبود لژیونر ها و استفاده از بازیکنان جوان گفت: بله مسلما ما بازیکنانی داشتیم که لژیونر های ما بودند، اما دچار مصدومیت شدند. ما باید کاری کنیم تا نسل فوتبال روسیه را عوض کنیم و به بازیکنانی که داریم میدان دهیم و به آن ها اعتماد کنیم. ما با بازی دادن به این بازیکان می توانیم تصمیم درستی در مورد آینده فوتبال روسیه بگیریم و آینده تیم ملی را تضمین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال روسیه در مورد تفاوت تیم ملی امیر قلعه نویی با تیم ملی کی روش اعلام کرد: زمانی که ایران تنها 10 روز پیش سرمربی خود را انتخاب نموده است قطعا ما نمی توانستیم بررسی دقیقی از تیم ملی ایران با سرمربی تازه داشته باشیم. فقط در طول بازی دیدیم که چه اتفاقاتی در تیم ملی ایران در حال رخ دادن است. فقط می توانم بگویم قبل از بازی نتوانستیم بررسی قوی از تیم ملی داشته باشیم. تیم ملی ایران زمان کی روش با یک سبک فوتبال بازی می کرد و امروز با یک سبک دیگر با امیر قلعه نویی بازی می نمایند.

کارپین در مورد تفاوت بین فوتبال ایران و روسیه با توجه به حضور روسیه در آسیا گفت: بین فوتبال روسیه و ایران تفاوت خاصی وجود ندارد مخصوصا ما که می خواهی با تیم های آسیایی بازی کنیم. ما باید کم کم در بازی های تدارکاتی که داریم به ترکیب اصلی خودمان دست پیدا کنیم. ترکیب تازهی را در تیم ملی فوتبال روسیه شاهد هستید و بعلاوه بازیکنان تازهی را به تیم ملی اضافه کردیم. باید تمام کوشش خودمان را کنیم تا زمانی که اگر بخواهیم به آسیا بیاییم فوتبال منطبق با فوتبال آسیا را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه دوست دارند در فوتبال آسیا حضور داشته باشند یا خیر گفت: من نمی توانم در این خصوص صحبتی کنم و اینکه ما بخواهیم در آسیا حضور داشته باشیم یا خیر همه منوط به تصمیم فدراسیون فوتبال روسیه است.

کارپین در مورد شرایط تیم ملی فوتبال روسیه گفت: وقتی ما بازیکنان تازه را به تیم ملی دعوت می کنیم و در ادامه هم هیچ تمرینی نداشتیم و مدت ها است که در هیچ بازی رسمی و غیر رسمی شرکت ننموده ایم. فکر می کنم مقابل ایران هم بازی بدی ار ارائه ندادیم. با توجه به اینکه نتوانسته بودیم بازی های تدارکاتی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال روسیه در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی شانسی برای برد داشتید یا خیر گفت: قطعا اگر شانسی برای خودمان قائل نبودیم در این بازی حاضر نمی شدیم (باخنده).

وی درباره اینکه ایران چند دوره در جام جهانی حضور داشته است و بازی مقابل چنین تیمی را چگونه می بیند اعلام کرد: مسلما بازی مقابل تیم ایران که چند دوره جام جهانی را تجربه نموده است بازی کردن بسیار سخت است. فکر نکنید تیم های آسیایی ضعیف هستند در آسیا تیم هایی مانند کره جنوبی، ژاپن، عربستان و. حاضر هستند که تجربه چندبار حضور در جام جهانی را دارند. ما این شانس را به خودمان می دهیم که بتوانیم تا مقابل تیم های بزرگی مانند ژاپن و عربستان و کره بازی کنیم تا بازیکنانمان بتوانند به تجربه لازم دست پیدا نمایند. این موضوع نقش اساسی در کسب تجربه بازیکنان دارد.

کارپین در سرانجام گفت: اتفاقات خاصی در بازی همواره رخ می دهد مانند بازی امروز که یک خطا ایران کرد و برای ما پنالتی گرفتند و یک خطا هم ما کردیم و به سود ایران پنالتی گرفته شد. در ادامه بازی هم 2 تیم شانس ها زیادی برای رسیدن به گل داشتند که با بد شانسی برای هر 2 تیم از بین رفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارپین: تیم فوتبال ایران قدرتمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارپین: تیم فوتبال ایران قدرتمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید