مصدومیت کم بود، بیماری هم اضافه شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران - نیمار تب کرد و نتوانست برای تماشا بازی برزیل و سوئیس در استادیوم حاضر گردد.

مصدومیت کم بود، بیماری هم اضافه شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، نیمار در حال حاضر با رباط آسیب دیده مچ پا دست و پنجه نرم می نماید و تا یک هشتم نهایی بازی نخواهد کرد. اما بخاطر تب کردنش مجبور شد برای پیروزی روز دوشنبه برابر سوئیس از استادیوم 974 دور بماند. انگار که بیماری در کمپ برزیلی ها جا خوش نموده است.

نیمار بازی را از اتاق هتل خود دیدن کرد و در توییتی نوشت که کاسمیرو برترین هافبک دنیا است. کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد، با گل دیرهنگام حساسی که زد برزیل را به مرحله یک هشتم نهایی فرستاد.

وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید گفت: نیمار به خاطر تب در هتل ماند. همه ما امیدوار به بهبودی سریع او از بیماری و مصدومیت هستیم.

وینیسیوس بعلاوه بعد از گلی که به ثمر رساند و به علت آفساید رد شد، با تقلید شادی پس از گل نیمار از او یاد کرد. نیمار هم بعد از بازی گفت: حیف شد که گل مردود اعلام شد اما برای یادآوری سپاسگذارم.

ستاره پاری سن ژرمن در کوشش است تا برای بازی در دور حذفی که مقابل غنا، کره جنوبی یا اروگوئه خواهد بود، حاضر باشد.

ریوالدو، اسطوره برزیل، چندان نگران غیبت نیمار نیست، زیرا معتقد است برزیل چندین گزینه قوی در خط حمله دارد. او گفت: این تیم چندین مهاجم دیگر دارد که بدون شک عملکرد خوبی خواهند داشت، اما بدیهی است که نیمار گزینه اول است. این گروه گروه قدرتمندی است و این اتفاقات در فوتبال به خصوص در رقابت های سطح بالایی مانند جام دنیای رخ می دهد. اما تیم مهاجمان بزرگی دارد و حسابی آماده است و تیته هیچ مسئله ای نخواهد داشت. ما نیمار را 100 درصد می خواهیم، اما اگر این اتفاق به زودی رخ ندهد، افراد دیگری را جایگزین او خواهیم کرد، یک تیم 11 نفره بسیار قوی و یک نیمکت بسیار خوب داریم.

منبع: فرارو

به "مصدومیت کم بود، بیماری هم اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت کم بود، بیماری هم اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید