معرفی آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو ، بهترین ها در سه محور ویژه تقدیر می شوند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، با هدف ترویج هر چه بیشتر فناوری نانو در کشور به ویژه در میان نسل جوان، جشنواره نانو و رسانه برگزار می گردد.

معرفی آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو ، بهترین ها در سه محور ویژه تقدیر می شوند

به گزارش گروه فناوری بهترین عینک آفتابی، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی با هدف معرفی بهترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره نانو و رسانه را برگزار می نماید. در جشنواره نانو و رسانه سال 1400، علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه ها، آثار برتر در سه محور ویژه مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می گیرند.

فناوری نانو در زندگی مردم، صادرات محصولات نانو، نانو و کرونا از محور های ویژه سال جاری هستند. آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویداد های مرتبط با فناوری نانو باشد. هر شرکت نماینده می تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. محدودیتی برای شرکت در چند بخش وجود ندارد و شرکت نمایندگان می توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

از نظر ستاد جشنواره، ارسال نماینده عکس مالک اثر شناخته می گردد و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامد های ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود. در جشنواره نانو و رسانه، بعلاوه رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال 1399 معرفی و تقدیر می شوند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 خردادماه 1400 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معرفی آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو ، بهترین ها در سه محور ویژه تقدیر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو ، بهترین ها در سه محور ویژه تقدیر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید