نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای حل معضلات اجتماعی هستیم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد این استان گفت: ما امروز نیازمند استفاده از پتانسیل و ظرفیت دانشگاه ها در اجرای ماموریت های خود هستیم.

نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای حل معضلات اجتماعی هستیم

به گزارش خبرنگار دانشگاه بهترین عینک آفتابی، سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی با محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد این استان دیدار و گفتگو کرد.

مطهری زاده در این دیداربا اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات و چالش های اجتماعی در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه برقراری نظم و امنیت به عهده پلیس و نیروی انتظامی گذاشته شده، ما نیز به دنبال این هستیم که همه اقدامات خود را علمی و براساس پژوهش و دانش روز انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی با تمام توان در خیلی از موضوعات اجتماعی و انتظامی با دانشگاه در تعامل و همکاری است، اضافه کرد: ما امروز نیازمند استفاده از پتانسیل و ظرفیت دانشگاه ها در اجرای ماموریت های خود هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز با گذشته بسیار تفاوت دارد، شرح داد: امروز در سطوح مختلف پلیس، تحصیلات و دانش بسیار مطلوبی وجود دارد و سازمان نیز به این مهم به درستی توجه ویژه ای دارد.

مطهری زاده با اشاره به اینکه استفاده از دانش روز و موضوعات علمی، لازمه پلیس مقتدر است، گفت: تمام ماموریت های پلیسی باید هوشمندانه، با ظرافت و بر اساس دانش روز انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد بجنورد در ادامه این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلیس در ارتقاء نظم و امنیت در استان، گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در جامعه یک نقش بی بدیل است.

مرادی با اشاره به اینکه همکاری بین دانشگاه و نیروی انتظامی یک ارتباط بسیار پایدار است، اضافه کرد: ارتباط پلیس در همکاری با دانشگاه در رابطه با موضوعات علمی و آموزشی به عنوان یک الگو در بین سایر دستگاه هاست.

وی با تاکید بر اینکه همواره زمینه تداوم و ارتقاء این همکاری ها فراهم است، اظهار داشت: دانشگاه های استان با تمام توان در رابطه با نقش آفرینی اجتماعی، این آمادگی را دارد تا در راستای ارتقاء این همکاری ها گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای حل معضلات اجتماعی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای حل معضلات اجتماعی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید