هدفون گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز و قیمت 99 دلار معرفی گردید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، هدفون های سری گلکسی بادز سامسونگ شامل مدل های مختلفی هستند ولی مقرون به صرفه ترین مدل این خانواده یعنی گلکسی بادز 2 با قیمت 150 دلار به فروش می رسد. حالا سامسونگ برای اینکه توجه کاربران علاقه مند به هدفون های مالی را جلب کند، ساعاتی قبل از گلکسی بادز FE رونمایی کرد که از امکانات جذابی بهره می برد و 99 دلار قیمت دارد.

هدفون گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز و قیمت 99 دلار معرفی گردید

طراحی گوشی های این هدفون مشابه اولین مدل سری گلکسی بادز محسوب می گردد ولی برای کیس آن از طراحی مدل های جدیدتر استفاده شده است. طراحی این هدفون به شکلی است که خیلی محکم در گوش قرار می گیرد و بنابراین لازم نیست نگرانی زیادی در خصوص افتادن هدفون از گوش خود داشته باشید. هدفون گلکسی بادز FE از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می نماید و بعلاوه باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.2 هم اشاره کنیم.

هرکدام از گوشی های هدفون دارای سه میکروفون هستند که دو میکروفون در بخش بیرونی تعبیه شده و یک میکروفون در بخش داخلی قرار گرفته است تا صدای کاربر به برترین شکل به طرف مقابل انتقال پیدا کند. با هر بار شارژ، می توانید تا 8.5 ساعت از این هدفون بهره ببرید و با در نظر گرفتن کیس، مجموع عمر باتری به 30 ساعت می رسد. البته با فعال بودن قابلیت حذف نویز، عمر باتری به ترتیب 6 و 21 ساعت خواهد بود.

اگر از چند گوشی و تبلت سامسونگ استفاده می کنید، در صورتی که این گجت ها از یک اکانت ثابت سامسونگ بهره ببرند، می توانید از قابلیت سوئیچ اتوماتیک بین این گجت ها بهره ببرید. با توجه به گواهی IPX2، این هدفون مقاومت اندکی در برابر قطرات آب دارد و ضمناً خبری از قابلیت شارژ بی سیم برای کیس نیست.

همانطور که گفتیم، هدفون گلکسی بادز FE با قیمت 99 دلار از فردا راهی بازار کشورهای مختلف می گردد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "هدفون گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز و قیمت 99 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون گلکسی بادز FE با قابلیت حذف نویز و قیمت 99 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید