کشمش ملایر از محصولات استان همدان در بازارهای صربستان وجود دارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سفیر صربستان در ایران گفت:ایران و صربستان روابط سیاسی خوب و روابط تجاری مالی به ویژه در بخش کشاورزی از زمان های گذشته دارند.

کشمش ملایر از محصولات استان همدان در بازارهای صربستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار از ، دراگان تودورویچ سفیر صربستان در ایران درسفر به استان همدان و بعد از بازدید از ظرفیت های بخش کشاورزی استان همدان اعلام کرد: ایران و صربستان روابط سیاسی خوب و روابط تجاری از زمان های گذشته داشتند و با توجه به پتانسیل های خوبی که هر دو کشور دارند می توانیم در زمینه مالی به خصوص کشاورزی همکاری های بیشتری هم داشته باشیم.

او بااشاره به اینکه ملایر به فراوری کشمش در دنیا معروفیت دارد اضافه نمود : کشمش فراوریی ملایر به بازارهای صربستان وارد می گردد.

سفیر صربستان در ایران با اشارهبه اینکه گردوی فراوریی دراستان همدان هم برترین کیفیت را در ایران دارد اضافه نمود: امیدوارم کشاورزان و بازرگانان و متخصصان بتوانند در زمینه افزایش صادرات و واردات بین دو کشور به ویژه استان همدان و صربستان یاری و فعالیت نمایند.

تودورویچ با اشاره به تنوع محصولات کشاورزی در استان همدان اضافه نمود: فردا و پس فردا بازدید هایی از دیگر بخش های استان همدان از جمله صنایع خواهد داشت.

او اظهار کرد: بسیاری از محصولات کشاورزی از استان همدان به صربستان صادر می گردد و امیدوارم سفرم به این استان پر بار بوده باشد و همکاری های گسترده تری دراین زمینه بین صربستان و استان همدان افزایش یابد.

سفیر صربستان در ایران از برگزاری نشست تخصصی مالی بین ایران و صربستان در آینده ای نزدیک در تهران اطلاع داد و توضیح داد: سفر به استان همدان هم در راستای برگزاری این نشست است و بعد ازاین بازدید ها گزارش هایی از ظرفیت ها و توانمندی های استان همدان برای تقویت روابط مالی، به بلگراد ارسال خواهد شد.

تودورویچ تشکیل اتاق بازرگانی مشترک به منظور تسریع در فرایند همکاری را خواهان شد و گفت: بی صبرانه منتظر برگزاری نشست کمسیون مشترک مالی بین ایران و صربستان در تهران است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشمش ملایر از محصولات استان همدان در بازارهای صربستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشمش ملایر از محصولات استان همدان در بازارهای صربستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید