یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرکل صداوسیمای استان فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست بنابراین یک ایران قوی باید یک رسانه قوی را داشته باشد.

یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های بهترین عینک آفتابی از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای استان فارس در جلسه هم اندیشی با جمعی اصحاب رسانه استان فارس که با موضوع بررسی نقش رسانه در روبرو با تهدیدات امنیتی و نظامی و چگونگی تبدیل تهدید به فرصت برگزار شد، با اشاره به سابقه درخشان استان فارس در تمامی عرصه ها و سخنان حضرت آقا که فرمودند استان فارس در قله است، بیان نمود: در این استان نیروی انسانی متخصص و متبحر خوبی در تمامی حوزه ها وجود دارد و در رسانه ها نیز قلم دستان متبحری هستند که از این ظرفیت بایستی نهایت استفاده را برد.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست بنابراین یک ایران قوی باید یک رسانه قوی را داشته باشد.

سهرابی تاکید کرد که امروز بایستی خود را به آموزش، ورزیدگی، تمرین و بر اینکه بتوانیم منویات حضرت آقا و ایران قوی را در حوزه رسانه به نمایش بگذاریم و در حوزه رسانه و تبلیغات بیش از این که هست کار شود. در واقع قابلیت ها، ظرفیت ها، استعداده های و توان ایران را به جامعه تبلیغاتی نشان داد.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس شرح داد: در عصر ارتباطات و امروز جنگ، جنگِ کنداکتورهاست و دغدغه امروز رسانه ها، موضوع مالی است چرا که باید از آن ها حمایت کرد.

سهرابی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم در پی تغییر سبک زندگی ماست، بیان نمود: تمامی اصحاب رسانه افسران و فرماندهان جنگ نرم هستند و نقش کلیدی در مقابله با هجمه های دشمنان در جنگ نرم دارند.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بخشی از هزینه هایی که در حوزه های سخت پرداخت میکنیم شیفت به حوزه های نرم دهیم و سرمایه گذاری کنیم.

مدیر کل صداوسیمای استان فارس در پایان تاکید کرد باید با هزینه کمتر به اهدافمان برسیم وبا حرفه ای گری بر عملیات دشمن اشراف داشته باشیم که در این صورت قطعا موفقیت ما بیشتر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید