از دولت موبایل تا هوش مصنوعی ، می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک روز شنبه اول بهمن 1401 در تهران برگزار می گردد.

از دولت موبایل تا هوش مصنوعی ، می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم

بهروز تقی پور دبیر و حمید ضیایی پرور عضو کیمته علمی این همایش، مهمان بهترین عینک آفتابی بودند و در مورد این همایش با بهترین عینک آفتابی گفت وگو کردند.

تقی پور درباره این دوره از همایش روابط عمومی الکترونیک به بهترین عینک آفتابی گفت: دبیرخانه همایش در سال 1383 تاسیس شده است و من خوشبختانه از اولین دوره در این همایش حضور داشته و سمت های مختلفی در آن داشته ام. اولین دوره ای را که ما می خواستیم برگزار کنیم، به خاطر دارم که می گفتند روابط عمومی الکترونیک، اصلا این حرف ها چیست؟ خوب به یاد دارم که در همایش دوم دکتر عاملی عبارت دولت موبایل را به کار برد؛ مثلا پرداخت قبض با موبایل. همه می خندیدند و می گفتند چنین چیزی نداریم. مگر می گردد این اتفاق بیفتد؟ آن زمان ما کارگاه های عملی برگزار می کردیم؛ کارگاه عملی تکنولوژی روابط الکترونیک. ما وبلاگ نویسی آموزش می دادیم. برای روابط عمومی ساخت ایمیل تدریس می شد. آن زمان، خب این چیزها خیلی تازه بود. درباره این همایش نیز همین رخ داده است و خیلی ها می گویند، هوش مصنوعی، روابط عمومی چه سنخیتی با هم دارند و چه ربطی به هم دارند. در واقع هوشمندی دوستان کمیته علمی ما همین است که همواره چند سال جلوتر موضوعاتی که در واقع قرار است در آینده اتفاق بیفتد را پیش بینی می نمایند.

او در ادامه در مورد این همایش اضافه نمود: در واقع عنوان اصلی آن هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر بوده و محورهای آن نیز معین شده است. ما سال جاری یکم بهمن قرار است همایش مان را برگزار کنیم. در این میان، 18 مقاله حائز شرایطی شدند که کمیته داوران آنها را آنالیز نمایند. آنالیز مقالات اکنون به وسیله کمیته علمی در حال اجرا است. سال جاری با یک تفاوت در بحث ارایه مقالات کار را شروع کردیم. همواره دوستان می آمدند زحمت می کشیدند و 8 تا 10 مقاله به همایش ارائه می کردند که شاید خیلی کاربردی نبود. ما پنل هایی برگزار می کردیم که مخاطبان و شرکت نمایندگان با موضوع علمی همایش درگیر می شدند با موضوع علمی همایش و نظرات شان را می گفتند و صحبت می کردند و 3، 4 نفر از اساتید یا مدیران استارت آپ های مختلفی که در همایش حضور داشتند می آمدند و نقطه نظرات شان را درباره موضوعی که معین شده است، اعلام می کردند و شرکت نمایندگان نیز همینطور.

بیشتر بخوانید:

  • پوستر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی شد

تقی پور درباره تفاوت همایش سال جاری نیز گفت: سال جاری ما نهایتا 3 یا 4 مقاله بیشتر ارایه نمی کنیم و 3 پنل یک تا یک و نیم ساعت هم قرار است برگزار گردد که اساتید مختلف مدیریت آن را برعهده دارند. می خواهیم با توجه به اینکه موضوع فرق دارد، یک همایش متفاوت هم داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "از دولت موبایل تا هوش مصنوعی ، می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دولت موبایل تا هوش مصنوعی ، می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید