استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است

به گزارش بهترین عینک آفتابی و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، در نشستی بین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و امیر سرتیپ دوم کمال پیامبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، تفاهم نامه سه جانبه امضا شد.

استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است

عبدالحمید احمدی در این مراسم گفت: امضا این تفاهم نامه یک اتفاق مهم و تاثیرگذار برای ورزش همگانی است از این جهت که می توانیم از مشارکت گسترده نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مظهر اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: آنچه به عنوان امنیت امروز در کشور ما و منطقه مطرح است حاصل این اقتدار است و امیدواریم همواره این نعمت امنیت در کشور ما حاکم باشد.

احمدی با اشاره به اینکه در امضا این تفاهم نامه دو بعد مورد تاکید واقع شده است گفت: یک بعد موضوع آمادگی در نیروهای مسلح است طبعاً جزو لاینفک این توان رزمی و دفاعی به شمار می رود چرا که حرف اول را در آمادگی و توان رزمی، آمادگی جسمانی و بدنی می زند.

وی ادامه داد: یک بعد مهمتر دیگر این است که بتوانیم از ظرفیت نیروهای مسلح در توسعه سلامتی مردم استفاده کنیم. نیروهای مسلح با توجه به زیرساخت های مناسبی که دارد می تواند به کمک سلامت مردم بیاید. امیدوارم بتوانیم از ظرفیت نیروهای مسلح برای تامین سلامت مردم که حالا به یک چالش عمومی تبدیل شده استفاده کنیم.

عبدالحمید احمدی تاکید کرد: مطمئن هستم که همراهی این ظرفیت می تواند یک جهش خوب در ورزش همگانی در کشور ایجاد کند. امیدواریم که زیرساخت های خوب نیروهای مسلح در اختیار توسعه ورزش همگانی در کشور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با یک تعامل و همکاری نزدیکتر یک قدم و گام بلندتر در جهت ارتقا سلامتی مردم که پرداختن به ورزش همگانی و مشارکت در این بخش است را برداریم.

احمدی در خاتمه گفت: آرزو می کنیم این تفاهم نامه شرایط هموارتری را برای همکاری های فی مابین ایجاد کند و به برکت نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) امیدواریم بتوانیم گام های عملی موثرتری را در جهت توسعه ورزش همگانی با پشتیبانی نیروهای مسلح برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید