اصول عکاسی در سفر ، چگونه به عنوان یک زوج عکس های زیبا بگیریم؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در این مطلب از اصول عکاسی در سفر برایتان می گوییم. در طول تقریباً سه سال ما تعداد زیادی عکس از یکدیگر گرفته ایم. چه در عکس هایی که از هم گرفته ایم و چه در عکس های دونفره، از تکنیک های زیادی استفاده نموده ایم تا عکس هایی دوست داشتنی و خاطره انگیز از ماجراجویی هایمان داشته باشیم. بنابراین با همراه باشید برای دانستن اصول عکاسی در سفر و برترین توصیه ها برای گرفتن عکس هایی عالی به عنوان یک زوج در ادامه ببینید!

اصول عکاسی در سفر ، چگونه به عنوان یک زوج عکس های زیبا بگیریم؟

مقالات مرتبط :

نکات کاربردی عکاسی در سفر | از این موارد در سفر خود بهره ببرید

عکاسی از بچه ها در سفر |نکات مهم برای عکاسی از بچه ها

آموزش اصول عکاسی و ویرایش عکس سفرهایتان با بهترین عینک آفتابی

از عکاسی با مونوپاد اجتناب کنید!

اولین اصول عکاسی در سفر این است، از عکاسی با مونوپاد اجتناب کنید! اول از همه، هیچ کاری برای اینکه کیف پولتان را دودستی تقدیم کیف قاپ ها کنید بهتر از سلفی گرفتن با مونوپاد نیست! تمام شهرهای محبوب اروپا با افرادی که در حال سلفی گرفتن هستند اشباع شده است. بله، شما عکس هایی از ما را خواهید دید که با یک مونوپاد Go Pro در حال عکاسی از خودمان هستیم، اما معمولاً در این عکس ها ما بالای یک کوه هستیم و کسی نیست تا از ما عکس بگیرد. بعلاوه، اگر می خواهید عکس خوبی بگیرید، بدانید که یک عکس خوب تفاوت زیادی با سلفی دارد. استفاده از مونوپاد به این معنی است که شما به احتمال زیاد از دوربین جلوی گوش تان استفاده می کنید که مگاپیکسل کمتری نسبت به دوربین پشت آن دارد. Go Pro کمی فرق دارد، با در نظر گرفتن اینکه فقط از دوربین جلو بخواهید بهره ببرید. از فردی بخواهید از شما عکس بگیرد و سر صحبت را هم با او باز کنید. ما با همین کار تعدادی دوست پیدا کردیم که همچنان هم باهم در ارتباط هستیم.

از فرد مناسبی بخواهید

اگر به سمت شخصی که یک دربین یک بار مصرف مشکی و زرد در دستش است بروید (هنوز مردم از آن ها استفاده می نمایند؟ صاداقانه هیچ اطالاعاتی ندارم...) و بخواهید از شما عکس بگیرد، نباید انتظار داشته باشید بتواند عکس خوبی بگیرد. در منطقه ها جهانگردی پیدا کردن شخصی با دوربین حرفه ای کار بسیار ساده ای است. احتمال اینکه این فرد عکس بهتری از شما بگیرد نسبت به شخصی که دوربین مشکی-زرد دارد، خیلی بیشتر است.

روی تجهیزات مناسب سرمایه گذاری کنید

این به این معنی نیست که یک دوربین 1000 دلاری خریداری کنید چراکه ماهم قطعاً این چنین دوربینی نداریم. اگر یک آیفون یا مدل های تازه گوشی های اندروید را دارید احتمالاً با دوربین گوشی تان بتوانید عکس های خیلی خوبی بگیرید.

تمام تجهیزات ما یه توضیح زیر است:

آیفون 6 و 6s

Go Pro Hero 3+ Black

Canon Rebel T3i

از زمانتان بهره ببرید

برترین کار وقتی که هیجان زده ای و یا از سفر خسته اید، عکس گرفتن است. چند دقیقه را استراحت کنید و نگاهی به اطراف بیاندازید. حتی از اینکه از یک چیز ده عکس هم بگیرید نترسید! پوشه های دراپ باکس ما با حدود 20000 عکس پر شده است، درصورتی که در اکانت های اینستاگرام مان می توانید ببینید که حدود 1000 عکس در طول این سال ها آپلود شده است!

خودتان باشید

تعدادی از برترین عکس های ما برای زمانی است که داریم شوخی می کنیم، به چیزی می خندیم و یا کارهای ساده ای را انجام می دهیم که دوست داریم. عکس های اجباری دقیقاً همین حس را منتقل می نمایند... اجباری. از آن لذت ببرید! دیوانه بازی دربیاورید!

کاری متفاوت انجام دهید

مطمئناً وقتی به فلورانس بروید، حتماً عکسی جلوی Duomo مشهور یا در Ponte Vecchio زیبا می خواهید داشته باشید. اگر در لندن باشید حتماً عکسی با Big Ben می خواهید. اما از زیاد کردن چاشنی اش نترسید! کاری بکنید که 1000 بار در اکانت های مسافرتی اینستاگرام ندیده باشید. به این معنی که زاویه عکس را عوض کنید یا کاری متفاوت در عکس انجام دهید. در مقابل پیزا وانمود نکنید که دارید جلوی افتادن برج کجش را می گیرید. لطفاً این کار را نکنید. خلاق باشید!

از مقدار تأثیر نور بر عکس هایتان مطلع باشید

ساعات به خصوصی در روز هستند که برای عکاسی مناسب ترند. عموماً صبح ها و عصرها برترین نورپردازی را دارند (و جهانگرد های کمتری هم در منطقه ها گردشگری هستند). عکس گرفتن از هر چیزی که خورشید پشتش باشد باعث می گردد آن شی ضدنور گردد، بنابراین اگر با همین هدف می روید عالی است، اما درغیراین صورت مطمئن شوید که خورشید پشت سر سوژه عکاسی شما نباشد.

از همدیگر عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید

از این نترسید که بقیه هم عشق شما را بشناسند. مردم عکس های واقعی می خواهند، بنابراین ممکن است کسانی که اکانت اینستاگرام یا فیسبوک شما را دنبال می نمایند، از شما و عشق تان حمایت نمایند.

منبع: همگردی

به "اصول عکاسی در سفر ، چگونه به عنوان یک زوج عکس های زیبا بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول عکاسی در سفر ، چگونه به عنوان یک زوج عکس های زیبا بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید