تفریحات در آلمان

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تفریح و تفریح از دیدگاه هر فرد و هر سلیقه ای فرق دارد؛ اما آلمان کشوری است که برای تفریحات خانوادگی و انواع تفریح های مدرن و خوشگذرانی های لوکس، بی نظیر ترین گزینه ها را در اختیارتان قرار می دهد. در هر شهر آلمان می توانید اوج هنر و فرهنگ اروپایی را در کنار سنتی ترین و مدرن ترین جاذبه ها دیدن کنید و از برنامه های مختلفی که در آن وجود دارد لذت ببرید.

تفریحات در آلمان

باید بدانید که تئاتر یکی از محبوب ترین تفریح ها در زندگی مردم آلمان به شمار می رود و دولت برای ترفیع و توسعه زیرساخت ها آن کوشش های زیادی می نماید. علاوه بر آن در گوشه و کنار شهر های مختلف آلمان اجراهای موسیقی، پایکوبی و نمایش های زیادی اجرا می گردد و در طول سال نیز فستیوال های بزرگی برای این موضوعات برگزار می گردد.

وقت گذرانی در کافه ها و رستوران ها هم در آلمان هواداران زیادی دارد. ولی این کشور پر از مجموعه های تفریح و مکان های تفریحی مختلف است که می تواند ساعت ها شما را غرق در هیجان و لذت کند. در ادامه این مقاله با بهترین عینک آفتابی همراه باشید تا با تفریح های مجذوب نماینده آلمان بیشتر آشنا شوید.

پارک های آلمان

برلین، هامبورگ، فرانکفورت و مونیخ مجذوب نماینده ترین شهر های آلمان هستند که هر سال گردشگر های زیادی از آن ها تماشا می نمایند. شهر هایی پر از پارک ها و تفریح های مختلف که تماشا هر کدام از آن ها می تواند یک روز کامل شما را سرگرم کند و به همراه خانواده لحظات فوق العاده ای را در مهیج ترین پارک های این کشور در خاطراتان هک کند. در ادامه بهترین عینک آفتابی شما را با بعضی از برترین پارک های آلمان آشنا می نماید.

اروپا پارک (Europa Park)

بزرگ ترین پارک تفریحی در کل آلمان که به عنوان دومین پارک بزرگ اروپا بعد از دیزنی لند هم شناخته می گردد که هر ساله بیشتر از 6 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند. پارکی با قسمت های مختلف که به شکل کشور هایی مثل اتریش، لوکسنبورگ، ایرلند، ایتالیا، انگلیس و فرانسه و بسیاری از کشور ها و مکان های معروف جهان طراحی شدند تا معماری، غذاها و فرهنگ اروپا را به شکلی خلاقانه و مجذوب نماینده به بازدید نمایندگان ارائه دهند. در گشت و گذارتان در این پارک می توانید از مهم ترین جاذبه ها و اماکن تماشای جهان نیز تماشا کنید و با 13 ترن هوایی مجذوب نماینده آن اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. این پارک حدود 85 هکتار وسعت دارد و بیشتر از 100 جاذبه مختلف به همراه نمایش های فصلی، بازی های بچگانه و انواع تفریح را در خود جای داده است.

هزینه ورودی: از 12 سال به بالا 52 یورو، بچه ها 4 تا 11 سال و افراد بالای 60 سال 44.50 یورو

پارک Heide

بزرگ ترین پارک تفریحی در شمال آلمان که این پارک هم به صورت بخش هایی جداگانه با تم های متفاوتی معین شده. در بخشی از آن می تواندی هلند را ببینید و در قسمتی مجسمه آزادی ایالات متحده امریکا را مشاهده کنید. قلعه بزرگ ترانسلوانیا و سرزمین فراموش شده هم از قسمت های مجذوب نماینده دیگه آن به شمار می رود.

این پارک با مساحتی حدود 850 هزار متر مربع 24 جاذبه از 123 کشور مختلف را در خودش جای داده است. این پارک درست وسط جنگل قرار گرفته و یک دریاچه بزرگ و چشم انداز ای فوق العاده زیبا دارد و در کنار ترن های مجذوب نمایندهی که از کنار این منظره ها عبور می نماید، لحظات بی نظیری را برایتان رقم می زند. اگر دوست دارید تا از همه قسمت ها پارک لذت ببرید باید دو روز کامل را به این پارک اختصاص بدهید و از طرفی سعی کنید روز های گرم را رفتن به این پارک را انتخاب نکنید و لباس راحتی بپوشید.

هزینه ورودی: بلیط هر فرد 3 سال به بالا حدود 31.50 یورو

پارک لگولند (Legoland)

این پارک در یک ساعتی مونیخ در باواریا قرار گرفته و حدود 43.5 هکتار وسعت دارد و در آن می توانید از تفریحات مهیجی مثل ترن، اجرا های زنده، شهر مینیاتوری آلمان که همه چیز در آن با لگو های رنگی درست شده است. برای ساخت این پارک از 56 میلیون لگو استفاده شده و همه چیز در آن رنگی و لگویی است.

هزینه ورودی: بزرگسالان بالای 12 سال 41 یورو، بچه ها 3 تا 11 سال 37.50 یورو

پارک هانسا (Hansa Park)

پارکی در شمال آلمان و کنار دریای بالتیک که به عنوان تنها پارک تفریحی کنار ساحل در تمام کشور شناخته می گردد و معمولا به صورت فصلی از آوریل تا اکتبر باز است و 11 قسمت مختلف با تم های متفاوت دارد. این پارک از سال 1977 بازگشایی شد و به عنوان پنجمین پارک بزرگ آلمان در نظر گرفته می گردد.قسمت های مختلف آن شامل قرون وسطی،قسمت دزدان دریایی، سرزمین غربی، مکزیک و 6 قسمت دیگر که هر کدام طراحی ویژه و منحصر به فردی دارد.

هزینه ورودی: برای سنین 4 تا 14 سال حدود 29 یورو، برای سنین بالای 15 سال حدود 36 یورو

پارک Serengeti Park

پارکی در Lüneburg که در آن می توانید از جهانی حیوانات تماشا کنید که در آن می توانید از 1500 حیوان مختلف از سراسر جهان تماشا کنید که هر کدام به صورت آزادانه زندگی می نمایند و علاوه بر این می تواندی از انواع نمایش ها، بازی ها و تفریح هایی که در پارک ارائه شده، نیز لذت ببرید. پارکی با وسعتی در حدود 200 هکتار که جهانی میمون ها و سرزمین فیل ها از مجذوب نماینده ترین قسمت های آن محسوب می گردد.

هزینه ورودی: برای بزرگسالان 34.50، برای بچه ها 27.50

دهکده کشف کارل

پارکی سرگرم نماینده و دوست داشتنی که در همه ایام سال باز است و برای همه اعضای خانواده مجذوب نمایندهیت های ویژه ای دارد. در این پارک می توانید ساعت ها در زمین بازی وقت بگذرانید، از حیوانات تماشا کنید و در باغ پروانه ها بیش از 200 نوع پروانه ببینید و در قسمت کاردستی و صنابع دستی ساخت انواع صنایع دستی مثل سرامیک کاری، کار با شیشه و شمع را یاد بگیرید و مهارت های مجذوب نمایندهی به دست آورید. بعلاوه می توانید از انواع صابون ها و مربا و چیز های مجذوب نمایندهی که در آن فروخته می گردد بخرید و لذت ببرید.

هزینه ورودی: آغاز از 3 یورو

فضا نوردی در Windobona

تجربه ای منحصر به فرد و خارق العاده در برلین که در آن می توانید بی وزنی و حس معلق بودن در هوا را تجریه کنید و رویای پرواز را به سادگی تجربه کنید. برای این کار به آموزش یا تجهیزات خاصی نیاز ندارید و فقط کافی است که به این مرکز تفریحی بروید و با امکاناتی که در آن وجود دارد حس مجذوب نمایندهی را تجربه کنید.

هزینه ورودی: هر فرد برای 2 دقیقه 49 یورو و برای 4 دقیقه 99 یورو

کنسرت ها وشب زنده داری در آلمان

آلمان شهر های سرزنده و شب زنده داری دارد و اجراها، کنسرت ها و تفریح های متعددی در آن برگزار می گردد که تا خود صبح شما را سرگرم می نماید و برلین مرکز آلمان و مرکز تفریح های شبانه این کشور محسوب می گردد. علاوه بر این باید بدانید که آلمانی ها علاقه زیادی به مهمانی و جشن دارند و به همین علت زمان زیادی را به این موضوع اختصاص می دهند. به علاوه نشستن در کافه ها و رستوران ها تا نزدیک صبح هم یکی دیگر از تفریحات مردم آلمان محسوب می گردد.

منبع: گردگرد

به "تفریحات در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید