اطلاعات اولین خودروهای وارداتی را در خودروبانک بخوانید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بالاخره پس از مدت ها انتظار، واردات خودرو بار دیگر به ایران از سر گرفته شد. اما و اگرهای بسیاری طی دور تازه واردات مطرح شده است اما آزاد شدن نسبی واردات خودرو، می تواند تا حدودی یک خبر خرسند کننده تلقی گردد. نخستین محصولات وارداتی به بازار ایران، شامل خودروهای چانگان هستند که به وسیله سایپا به بازار ایران عرضه می شوند. چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس، چانگان Uni-K و چانگان Uni-T محصولات این محموله را تشکیل می دهند.

اطلاعات اولین خودروهای وارداتی را در خودروبانک بخوانید

سایپا به عنوان یک واردکننده بزرگ، بخش قابل توجهی از خودروهای وارداتی کشور را در اختیار گرفته است که تعداد آن ها بالغ بر بیش از ده هزار خودرو می گردد. بنابراین خودروهای چانگان در تعداد بسیار زیاد وارد بازار کشورمان خواهد شد تا با دیگر خودروهای چینی هم رده به رقابت بپردازند. محصولات وارداتی چانگان از تنوع مناسبی برخوردار هستند و در بین آن ها خودروهای مالی، میان رده، بالارده و اسپرت مشاهده می گردد. از این رو سلیقه های مختلف می توانند از خرید محصولات چانگان بهره مند شوند.

اخبار خودرو خودروهای وارداتی در خودروبانک

با وجود انحصار زدگی بیش از حد بازار خودرو ایران، خبرهای این بازار اکنون به حواشی مهم کشور تبدیل شده اند. بسیاری از افراد تمایل دارند تا به دلایل مختلف، از آخرین اخبار بازار خودرو ایران آگاه شوند. برای پاسخگویی به احتیاج این گروه گسترده از افراد نیز رسانه های مختلف خودرویی در حال فعالیت هستند.

یکی از مشهور ترین رسانه های خودرویی کشور، خودروبانک است. خودروبانک فعالیت خود را از دو دهه پیش در حوزه فراوری اخبار خودرو و بعلاوه آنالیز های تخصصی شروع کرد. خودروبانک طی این سال ها همیشه تازهترین و نادرترین خودروهای بازار را مورد آنالیز قرار داده است. از این رو می توانید اطلاعات مربوط به هر خودرویی را در وب سایت خودروبانک مشاهده نمایید.

خودروبانک اخبار مرتبط با خودروهای وارداتی را نیز به سرعت پوشش می دهد، بنابراین تازهترین و آخرین اخبار خودروهای وارداتی را می توانید به وسیله خودروبانک پیگیری کنید. این اخبار شامل شرایط عرضه و نحوه فروش خودروهای وارداتی می شوند. بعلاوه تیم خودروبانک نخستین تست و آنالیز های فنی از محصولات تازه وارداتی به کشورمان را منتشر خواهد نمود.

خودروهای چانگان بزودی بصورت وارداتی عرضه می شوند

سال 1402، نخستین تجربه برخورد ایرانیان با خودروهای چانگان نخواهد بود. مدت ها پیش از واردات عمده محصولات این برند به بازار ایران، مشتریان ایرانی خودروهای چانگان را با مدل های ایدو و CS35 نسل اول شناختند. چانگان یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است که سهم بالایی نیز از صادرات خودرو چین در اختیار دارد. شرکت چانگان بعلاوه از کهن ترین بنگاه های کسب و کار چینی است که فعالیت خود را 161 سال قبل و در قرن نوزدهم شروع کرد.

امروزه سبد خودروهای چانگان شامل طیف گسترده ای از سدان ها و شاسی بلندها است. با این حال چانگان در طبقه بندی تازه خود محصولاتش را براساس کاربرد و نوع محصول رده بندی نموده است. خودروهای چانگان در حال حاضر به دو بخش عمده تقسیم می شوند. بخش نخست شاسی بلندها و کراس اوورهای این برند هستند که با پیشوند CS شناخته می شوند. این طبقه شامل هاچ بک کراس ها، کراس اوورهای کوچک و حتی شاسی بلندهای بزرگ می گردد. طبقه دیگر خودروهای چانگان، سری محصولات Uni هستند. خودروهای Uni شامل انواع مختلفی از کراس اوورها یا سدان ها می شوند که مشخصه شاخص آن ها ذات اسپرت این خودروها است. خوشبختانه از هر دو سری خودروهای چانگان، نسخه هایی پیروز شده اند به بازار ایران راه یابند.

چانگان CS35 پلاس، اولین وارداتی بازار خودرو ایران

چانگان CS35 پلاس یکی از محصولات وارداتی چانگان طی دور تازه واردات خودرو به بازار ایران است. این خودرو کوچکترین، مقرون به صرفه ترین و ساده ترین محصول وارداتی چانگان به بازار ایران محسوب می گردد، با این حال انتظار داریم که مشتریان استقبال گرمی را از آن ترتیب دهند. چانگان CS35 پلاس نسخه فیس لیفت نسل دوم این خودرو به شمار میرود که ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد. چانگان CS35 پلاس در مقایسه با نسل اول خود که در سایپا مونتاژ می شد، بهبودهای متعددی را تجربه نموده است و می توان گفت با یک خودرو کاملا تازه روبرو هستیم.

چانگان CS35 پلاس علاوه بر نمای اسپرت، قوای فنی مجذوب کنندهی نیز دارد. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر قلب تپنده این خودرو است که حداکثر 158 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو چانگان CS35 پلاس را برعهده دارد. بنابراین ما با یک کراس اوور زیبا و اسپرت روبرو هستیم که می تواند تجربه رانندگی لذت بخشی را برای مالک فراهم آورد.

چانگان CS35 پلاس از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز در شرایط مطلوبی واقع شده است. فرمان برقی، رینگ آلیاژی، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، سنسور نور، چراغ های روشنایی در روز، سیستم صوتی مجهز به نمایشگر، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه، صندلی های تنظیم شونده برقی، آینه های تاشو برقی به همراه گرمکن، چهار کیسه هوا و سقف پانوراما به همراه سانروف بخشی از تجهیزات کراس اوور کوچک و اسپرت چانگان هستند.

چانگان CS35 پلاس در بازار ایران شرایط عجیبی را پیش رو خواهد داشت. این خودرو از رقبای هم میزان خود نظیر جک S3 یا ام وی ام X22 پرو قوی تر است و بنابراین به راحتی خودروهای هم رده خود را شکست می دهد. می توان گفت که بزرگترین رقیب چانگان CS35 پلاس در بازار ایران تیگارد X35 خواهد بود، خودرویی که به وسیله دیارخودرو به فراوری می رسد و از نظر مشخصات فنی یا امکانات رفاهی شباهت بسیار زیادی به چانگان CS35 پلاس دارد. رقابت این دو خودرو در آینده نزدیک، یکی از مجذوب کننده ترین رویدادهای بازار ایران را شکل خواهد داد.

منبع: فرارو

به "اطلاعات اولین خودروهای وارداتی را در خودروبانک بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات اولین خودروهای وارداتی را در خودروبانک بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید